Mijn mamma ( zie oude berichtjes onder mijn naam over mijn mamma en update mijn

• Ramona

mijn moeder is zondagavond om 22.00 uur overleden

ze had het steeds zwaarder

en medicatie ging steeds omhoog

en vorige week was ze beetje suf van de medicatie , en je kon wel met haar praten enzo

ik ben toen daarna nog een keer geweest met de kids

en toen ben ik gisteravond nog geweest, en ze hadden medicatie zo gedaan dat ze hele dag slaapt zeg maar, toen ik de deur nog niet in was schrok ik al

ze lag met haar mond open en ogen open te “slapen”

en ik janken

ik pakte haar beet, hand vast, ik streelde haar, toen zei ik: mama, ga maar, het is goed zo..het hoeft niet meer ,je hoeft niet meer sterk te zijn..laat je eigen los, je hebt goed voor me gezorg, bedankt mama voor hoe ik nu ben , bedankt voor alles , maar laat je eigen los je hoeft niet meer te lijden…

en ik heb zo heel lang gezeten vastgehouden gekust

ze kreeg ook geen drinken meer dus mijn moeder probeerde wat te zeggen want je hoorde iets van uhhh

maar ze kon niet omdat ze verdoofd was

dus heb ik haar lippen nat gemaakt want anders verslikt ze of stikt ze als ik haar water zou geven

maar toen deed ze ook iets van uhh

dus dat wilde ze niet

dus ik haar gestreeld enzo

Bilal(mijn vriend) heeft ook nog gezegd Ik hou van je Wil, ik zal goed voor Ramona zorgen en de kinderen

Ow ja en toen ik met mij ma zo was: toen wist ik dat ze me hoorde en ik weet dat ze me wazig zag

want ze liet dat gewoon merken

door haar hoofd soms te bewegen

en ze heeft in mijn hand zachtjes geknepen

na Bilal heb ik haar gekust enzo heb ik gezegd dat ik naar huis ging naar de kinderen ( mijn broer pastte ff op)

en ik zei tegen mijn broer dat het menens was dat het niet lang zou duren ( hij d8 dat ze zo was door de medicatie)

en ik zei dat ie terug moest gaan om afscheid te nemen

en Bilal is hun wezen brengen want Leyla ( mijn dochter) wilde ook mee, toen hebben ze ook afscheid genomen en kus gegeven en Leyla heeft gezegd alles komt goed oma en kusjes gegeven

en toen kwamen ze terug naar mijn huis

en Kenneth ( mijn broer ) ging naar huis om op te frissen

en zijn vriendin zou overkomen

en toen na 30 min om 22.00 werden we gebeld

en ze zei de verpleegkundige nadat wij waren vertrokken zeg maar dat ze een rust over haar lichaam kreeg en kort daarna overleed

En Bilal zei dat ze echt op mij had gewacht

omdat mijn broer immers al smiddags was geweest

en door de woorden wat ik zei

ik ben blij dat ze het leven kon loslaten toen ik het haar vroeg

en dat ze nu geen pijn meer heeft

en rust heeft

ik heb alles al geregeld.

• Ramona

gisteravond= dus zondagavond

• Chris

Hoi Ramona,

Pfffffffff, alles is toch nog zo snel gegaan. Ik heb ongeveer een zelfde verhaal over het overlijden van mijn moeder….Ik leef met je mee!

Sterkte de komende tijd.

Groet

Chris

• Miranda

Jeetje,erg emotioneel hoor,de tranen lopen me onder t lezen over de wangen.

Gecondoleerd meis,heel veel sterkte gewenst voor jou en je gezin en de rest van de familie.

Je moeder heeft nu rust,en je hebt haar gelukkig nog gesproken,ze zei misschien niks,maar ze heeft je gehoord.

Die ziekte verpest @!#$ alles,bah:(

groetjes

• aart

herinneringen komen weer boven, hetzelfde meegemaakt met mijn vader 2 maanden geleden, ook die rotziekte

• Peter

Ja ,van hetzelfde laken en pak,mijn pappie is 06-05-2004 overleden aan die … ziekte.

Ook jij sterkte Ramona,Groetjes P

• Miranda

ook heel veel sterkte.

groeten

• assie

woorden schieten tekort ramona…leef met je mee…ikzelf ga nu door deze zware tijd met mijn moeder….ik ben helemaal gebroken…en weet je wat het ergste is ? ze blijft maar zeggen ik wil nog niet dood…en als ik dan jou berichtjes lees over jou moeder ben ik bang dat dit heel snel zal gaan…sterkte

• Annika

sterkte meissie….. ik weet wat je doormaakt. Als je met lotgenoten wilt praten (en de tijd is er rijp voor) dan kan je eens een kijkje nemen op de website van geenkindeer www.geenkindmeer.nl. hier kletsen jongeren die een ouder (of beiden) verloren hebben. misschien heb je er steun aan. nogmaal sterkte……. (((((((((knuffel))))))))

• Cindy

Meis heel erg veel sterkte,,, gecondoleer. ook ik weet hoe jij je voelt.

Ik was 15 toen mijn moeder overleed aan baarmoederhalskanker.

Nu 8.5 jr later is het verdriet nog zo vreselijk. Ik denk dat ik er nooit meer te boven kom