ook ik wil mijn verhaal kwijt als jullie het niet erg vinden.Mijn moeder had ook op een ochtend bloed in haar urine..urine weggebracht naar huisarts (die het gelukkig niet vertrouwde) en verder volgde onderzoeken bij uroloog.na een aantal onderzoeken kwam er dus uit dat mijn moeder een kwaadaardige kanker in een van haar nieren had,maar na een goed gesprek met deze arts zou deze verwijderd worden en zou ze weer kunnen genieten van het leven.Ze maakt een afspraak bij de rontgen en voor een hartfilmpje om helemaal klaar te zijn voor deze operatie.Ze moest die week erop naar de uroloog om de operatie te bespreken maar deze zei dat het allemaal een andere wending heeft gekregen…op haar longfotos waren uitzaaiingen gevonden ..op elke long wel 30 stuks.Nu heeft zij afgelopen vrijdag een brochescopie gehad maar ook daar nog geen resultaat.Nu moet zij 16 juli een scan maken en op de 19de de uitslag.Ik ben erg bang dat dit verkeerd afloopt voor haar,ze mankeert nooit wat.Ze is al wel een paar jaren bij een internist omdat ze een goedaardige tumor heeft in haar bijnier,maar die was 6 jaar geleden 2cm en dat is nu nog.Ik ben erg verdrietig en kan hier moeilijk over praten met me moeder,we hebben een hele goeie relatie,maar dit is wel zo n moeilijk onderwerp
En ik heb zoveel vragen,weet niet eens waar ik moet beginnen,denk dat ik op dit moment steun zoek op een of andere manier,en daarbij de uitslag duurt allemaal nog zo lang.
Bedankt iedereen die dit leest,en ik wens iedereen heel veel sterkte die dit allemaal door moeten maken.
groetjes assie