Hoi
Ik heb al maanden pijn in mijn gewrichten,vooral in mijn knieen en polsen,ik heb ook veel last van mijn keel,soms zulke pijnen,alsof ze met messen in mijn keel steken en die pijn straalt door naar mijn oren,toen ik die pijn in mijn keel had,ging ik met mijn vinger achter in mijn keel voelen en ik voelde naast mijn tong tegen de kant,heel moeilijk te zien,maar voelde een knobbel zitten ter grootte van een knikker,t zit echt vast,alsof t aangegroeid is,kan t niet echt wegduwen,kben er 2 keer mee naar de dokter geweest,hij is met een lampje in mijn keel gaan kijken,hij kon er moeilijk bij,maar ik voel t wel goed zitten ,hij zei dat t een amandel was,maar dat is t echt niet,kweet zelf wel waar die zitten.
En de tweede keer was t volgens de dokter een ontstoken klier ofzo,nou dat geloof ik niet,de knobbel zit er al best lang en gaat steeds zeerder doen,kan soms zelfs moeilijk slikken,maar begrijp t verabnd niet tussen de pijnen in mijn gewrichten,en pijn in mijn keel,wat ook al lang aanhoud en steeds erger word,mijn gevoel zegt dat dit kanker is,maar de dokter zegt dat t in mijn hoofd zit,nou t belemmerd wel mijn dagelijks leven,kan soms moeilijk staan door de pijn in mijn benen,vooral knieen.
De twee keren bij de dokter heb ik ook om een bloedtest gevraagd,maar dat deden ze niet ,en ze scheepten me weer af dat t niks was,al helemaal geen kanker,ik eis onderhand een onderzoek,ieg bloedtest,anders een andere dokter,wie weet waar ik recht op heb als ik t echt niet vertrouw en echt last heb.
Kan ik een onderzoek krijgen??
Dit bovenstaand stuk is van mijn vorige topic ,maar ik plaats dit nu omdat ik nu ook witte plekjes in mijn mond heb ontdekt(gehemelte,wang,wat kan dat betekenen?
Ik denk echt aan kanker,morgen bel ik de dokter.