Lieve Mensen

• Yvon Bosman

Hallo allemaal!

Hier ff een berichtje van mij!

Na een tijdje ben ik weer in het kanker.pagina te vinden, want het zit zo dat ik 2 jaar geleden mijn man aan kanker had verloren…………

Nu gaat het goed met mij. Ik heb er heel veel aan deze pagina gehad, want de mensen hebben mij goed gesteund toen ik heel erg moeilijk had.

Nu ik even terug kijk, zie ik heel veel mensen met veel verdriet in deze pagina.

Ik vind het zo erg om te lezen dat de kanker nog steeds bestaat! Vreselijk!

Hier en daar lees ik ook dat ze radeloos zijn dat ze kanker hebben en of hun naasten.

Het ergste vind ik ook wel dat er heel veel zieke mensen steeds meer moeten betalen. Vooral de oudjes……

Ik ben bezig met een nieuwe website en dat is heel veel werk. Maar de documentaire gaat wel over mijn man Gerard, de tekst heet : Gelukkig en verdrietig.

Als deze site klaar is, merken jullie het wel. Ik heb van alles bij gehouden.

Mijn ouders zijn beiden ziek, me mama heeft leukemie (15 jaar lang) en me vader heeft spierziekte (wordt niet beter van, zijn geen medicijnen voor). Een goede vriend van mij is ook ziek, heeft A.L.S. (spierziekte)…

Ik wil iedereen sterkte toewensen in de komende tijd en vallen doet men alleen en opstaan doen we met zijn allen!

Gerard had borstwerveltumoren en raakte verlamd ook, vreselijk. Al ben ik 2 jaar verder en heb schat van een vriend, maar ik mis Gerard heel erg, nog steeds! Ik moet verder gaan!

Ik heb ook af en toe contact met Coby Wash die haar man ook verloor aan kanker.

Een paar mensen die mij gesteund hebben via deze pagina wil ik extra bedanken (wel aan de late kant, maar beter dan nooit he…)

Lieve mensen, heel veel sterkte en voor kankerpatienten een hele stevige kusjes van mij! Voor hun nabestaanden ook!

Liefs Yvonne Bosman-van der Helm

• Judith

Ja , Lieve mens…,

Het is echt helemaal erg klote , hoe je de lieve mensen hebt verloren !!!

Lieve, goede mensen, het leven met kanker is zooo keihard, die je zoo machteloos moest verderleven met die allerlei soorten kanker.

Mijn vader Jan heeft momenteel hier en daar; dikkedarmkanker, longen..etc…

Pas geleden , eind Februari is hij pas naar de Vut gegaan; vreselijk blij met zijn eigen vrijheidsleven en dan hoorde hij pas een paar weken voor hemelvaartsdag, maar nog heel onzeker. De weken daarna hoorde hij dan de officicieel en hij is erg emotioneel in die periode..

Nu ligt hij in het ziekenhuis met hoge koorts. Hij zou van de week geopereerd worden, maar eerst moet zijn hoge koorts eerst laten afzakken.

Net afgelopen donderdag ben ik met Mam bij hem geweest.

We hopen natuurlijk allemaal op de goede afloop…

In afwachting van de komende week ( 2 Juli) van zijn operatie en dan de verdere behandelingen/onderzoeken.

• Marielle

hai Yvon,

fijn om te horen, dat het ondanks álles wat er gebeurt is toch weer zo goed met je gaat… vreemd om te lezen dat het ‘al’ 2 jaar geleden is.. ik herinner me je berichtjes nog erg goed… hoe moeilijk je het had ook… daarom vind ik het héél prettig om nu wat van je te horen.. goed nieuws ook zelfs.

voor jou; heel veel sterkte, liefde en geluk voor de toekomst…!

Marielle

• Nady

Beste Yvon,

Ook ik volgde de verhalen die je hier neerschreef, ik wil je dan nu ook nog een heel fijn leven toewensen.

groetjes Nady

• Juut

Ik zag aan dit prikbord ook de andere vele Judith; dan geef ik mijn koosnaam Juut.

Zodat niemand die 2 dezelfde namen niet verward is, ok?!