verdriet...

• Niek

hallo,

ik ben een jongen van 18 jaar en heb een vriendin van 17.

een jaar geleden kregen we te horen dat de moeder van me vriendin borstkanker had en dit kon genezen worden door een operatie gemos en bestralingen,

na dit gehad te hebben kreeg ze een hald jaar later weer een knobbel en bleek er een groot gezwel te zitten dat er van voor die tijd al had gezeten,

nou hebben we pas te horen gekregen dat het ocveral zit en dat er niets meer aan te doen is dit was zo moeilijk om te horen, en nou gister kregen we te horen dat ze nog 8 maanden krijgt,, mijn leven lijkt zo weinig op dit moment terwijl hjet zo mooi zou kunnen zijn..

via dit bericht zoek ik mensen die ook zoiets mee hebben gemaakt en die met mij in contact zouden willen komen om verhalen te wisselen en te kunnen praten met iemand,,

veel liefs van niek…

• louise

Hallo Niek, neem contact op met: www.kankerpatient.nl/bvn vraag naar lotgenotencontact en zij zullen zoeken naar iemand in dezelfde situatie. Lukt het niet mail me dan en ik ga op zoek voor jullie.

• Niek

heel erg bedankt ik ga het meteen proberen te doen ik zal je op de hoogte houwe via dit forum