mijn schoonvader heeft in juli 2003 de diagnose longkanker gekregen en mijn schoonmoeder in november 2003 de diagnose longkanker.
dit is geen nachtmerrie, nee dit is echt waar, gebeurt echt en is nog steeds aan de gang. Mijn schoonvader heeft een langzaam groeiende massieve tumor en mijn schoonmoeder heeft de meest kwaadaardige vorm die reeds uitgezaaid is.
Mijn schoonvader is sinds de bestraling goed te pas en die tumor is sinds de bestraling niet meer gegroeid, mijn schoonmoeder is er heel slecht aan toe.
Mijn schoonmoeder heeft reeds een chemokuur en 5 bestralingen achter de rug, ze heeft longkanker wat is uitgezaaid naar de bijnieren en de lymfe en daardoor heeft ze ook een hersentumor, voor de hersentumor is ze bestraald en voor de andere kanker heeft ze een chemo gehad, helaas zonder resultaat. Volgende week beginnen ze met de volgende chemo, maar ze hebben al gezegd dat de kans dat deze chemo aanslaat erg klein is……dus we verwachten dat mijn schoonmoeder binnen enkele weken overlijdt….en dat allemaal als gevolg van roken.
ik kan er echt met mijn hoofd niet meer bij dat mensen blijven roken, hoe kun je dit je eigen lichaam aandoen…..dat snap je toch niet…..
ik weet dat wij een hele zware tijd tegemoet gaan, binnen enkele weken overlijdt mijn schoonmoeder en dan is het maar afwachten hoe lang mijn schoonvader nog leeft……ik HAAT kanker…..echt heel erg……