vakantie

• mieke

hallo ik ben op zoek naar een mogelijkheid voor mijn vader om op vakantie te gaan

hij heeft slokdarmkanker en is niet meer te genezen hoe lang hij nog bij ons zal zijn kunnen ze niet zeggen hij heeft gemokuren en bestralingen gehad hij is nog erg moe maar wil zo graag nog een keer weg het liefst naar de zon mijn moeder kan wel met hem mee maar is zelf hart en longpatient ik zo zijn wens zo grraag vervullenwie weet raad

groetjes van mieke

• Tonnie

Misschien dat jij zelf wat kunt betekenen?

als mantelzorg eventueel?

Gr Tonnie

• jorgen

he hallo als ik wat voor je kan doen zal ik het zo doen

het is echt heel moeilijk het is zo hard en moeilijk

om er mee om te gaan het is echt een hel

ben 2maanden terug geholpen aan darm kanker en ben 32

en alles is goed gelopen ja wat is goed en in die tijd kreeg me

vader ook te hoore dat ie ook darm kanker hebt

ik hoop dat je wat kan doen voor hem wil zelf ook op

vakantie maar twijfel nogal kan me vader nie alleen laten

maar moet ook aan mezelf denken das moeilijk als je zo niet bent

ik hoop dat je er wat op vind en geniet van de tijd dat die er nog is

moet er zelf ook aan wennen de tijd van hoe of wat en het is hard

ja maar je moet door ik hoop dat je er uit komt en liefe mensen aan je

zei hebt die er voor je zijn liefs jorgen

• Sandra

Hallo Mieke,

Mijn moeder is ook ongeneeslijk ziek, zij heeft alvleesklierkanker en is niet meer te genezen. Door de morfine is ook zij snel vermoeid en moet s middags ook echt even slapen. Toch gaan wij volgende week voor 2 weken op vakantie naar Spanje. Mijn moeder, mijn vader, mijn man en ik willen dit erg graag. Ze zal wat meer rust moeten nemen en zich waarschijnlijk s middags terug trekken in het appartement en s avonds bijtijds naar bed. Maar we doen het wel. We hebben voor Spanje gekozen omdat wij hier al eerder geweest zijn, het niet zover vliegen is, de tranfer van het vliegveld naar het appartement heel kort is en er is een Nederlandse dokter aanwezig. We hopen die niet nodig te hebben, maar het is wel rustgevend te weten dat hij in de buurt is. Ik weet niet of je in de gelegenheid bent om zelf met je ouders mee te gaan, maar mocht je die mogelijkheid hebben dan zou ik met z'n allen gaan als ik jou was. Je kan je ouders bijstaan en de wens van je vader in vervulling laten gaan. Heel veel sterkte met alles.

Sandra.

• mieke

hallo ik wou even laten weten dat mijn moeder iinformatie bij een reisbureau ingewonnen het is wel mogelijk om hulp op de luchthaven te krijgen en een goed hotel is een riuhotel met een uitgebreide serrvice maar of ze zullen gaan weten ze nog niet mijn vader durft niet zo goed hij voelt zich de laatste dagen niet zo goed en het eten gaat al weer terug uit hij is bang dat daar mis gaat

we hebben ook bij het rode kruis en de zonnebloem op de site gekeken maar daar is een wachtlijst ik hoop maar dat het goed blijft gaan we willen hem niet kwijt

het is zo moeilijk omhem zo te zien je wilt zo graag iets voor hem doen

ik wens iedereen heel veel sterkte en tot ziens groetjes mieke

• Daan

Er schijnt ook een stichting te zijn voor dit soort wensen. Stichting “Doe een wens”, maar dan voor volwassenen.

Ik weet alleen niet de naam.

Heel veel sterkte gewenst.