ik heb vorige week ook bericht geplaats
ik ben inmiddels bloed wezen prikken en alles was goed, maar de bobbel zit er nog steeds
wie weet wat ik moet doen
Hoi Clau,
Je bericht is al van een tijdje geleden, maar ik reageer toch nog maar even.
Ongeveer drie maanden geleden heb ik hetzelfde gehad. Eerst een bult achter mijn oor, daar kwam later een bult schuin onder mijn oor bij. Ik maakte me ook wat zorgen en ben naar de huisarts gestapt.
Helaas was dat niet mijn eigen huisarts. Hij vertelde me dat het misschien wel een virus was, maar dat dat zichtbaar zou zijn als ik mijn bloed liet testen. Heb ik uiteraard gedaan, kwam er nix uit… Ik was heel ongerust, want ik dacht, als het geen virus o.i.d. is, wat dan wel?! Ik zag mijn man al alleen met onze twee kindertjes…
Gelukkig had ik daarna weer een afspraak met mijn eigen huisarts en die stelde me gerust: ook lymfeklierkanker gaf afwijkingen te zien in het bloedbeeld. Dus dat was het niet. Het was alleen maar een overreactie van de lymfeklieren en zou vanzelf wegtrekken. Dat is ook gebeurd.
Toevallig had ik het 2 weken geleden nog een keer, maar ook die bult is weer weggetrokken..
Ik vond je verhaal heel herkenbaar, en ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt!
Groeten,
Susannah
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?