Waarom bestaat deze rot ziekte?! Mijn moeder heeft 1.5 jaar geleden borstkanker gehad en heeft daar ook chemo en bestralingen voor gekregen. Nu 1.5 jaar later ging mijn moeder naar de huisarts. Net als ieder persoon doet, is ze er eerst nog lang mee door gelopen. Toen ze bij de huisarts was dachten ze dat ze een ernsige blaasonsteking had en kreeg daar dan ook medicijnen voor. Toen de kuur afgelopen was liep mijn moeder nog steeds met die pijn en ging terug naar de huisarts. Die heeft haar gelijk door gestuurd voor een echo naar het ziekenhuis. daar constateerde ze uitzaaiing in de lever!! ONGENEESLIJK!! ze is nu pas 43 en volgens de artsen mag ze blij zijn als ze nog een paar jaar mag leven. Ik heb het zo moeilijk mee. Mijn moeder wil stoppen met de chemo, ik wil dat ze doorgaat. Het sloopt haar zo maar als ze stopt dan mogen ze blij zijn als ze nog een jaar leeft!! Tot nog toe heeft de chemo nog niet gewerkt en maakt het ziekenhuis heel veel fouten. nu is er weer met de chemo gelekt. Het doet me zeer om te zien hoeveel pijn mijn moeder heeft en voel de pijn bijna zelf. Ik ben nu 20 en wil nog heel lang van haar genieten maar dat zit er waarschijnlijk niet in. Ik wens iedereen die op een of andere manier, maar vooral de personen zelf en kinderen en partners zo veel sterkte toe en ik hoop dat we allemaal zo lang mogelijk leuke dingen mogen beleven met de mensen waar wij heel veel van houden.