kutkanker!

• habee

Sorry voor de naam van het onderwerp hoor. Maar zo voel ik me en ik wil het er uit gooien ook. Mijn broer heeft nierkanker. Na 2 hele zware behandelingen is na de scan gebleken dat er nog 1 (operabele) tumor zit maar ook nog 3 plekjes waarvan de artsen niet weten wat het is. Dus over 3 maanden nog maar een scan. Iedereen zal begrijpen hoe erg die onzekerheid is. Ik heb de diverse onderwerpen gelezen (niet allemaal hoor) en ik begrijp nu zo donders goed

• habee

ps, ik werd tijdens het typen van dit bericht door een of andere systeembeheerder afgebroken en ik heb niet de tijd gehad e.e.a. op een normale wijze af te sluiten.

• henk

ik wens je broer heel veel sterkte toe.

ik weet hoe hoe het voelt met de onzekerheid.

veel sterkte…….en ik hoop dat het allemaal goed komt.

groet henk

• habee

Bedankt voor je reactie Henk. Gezien je reactie heb je er zelf ervaring mee.

Ik kom net van m'n broer vandaan. Heb er zelfs een door hem gemaakte maaltijd gegeten en alles gaat maar gewoon door, het huishouden, de baby, dat is fantastisch natuurlijk, maar intussen….

• henk

hallo habee

twee jaar geleden heb ik mijn vader aan kanker verloren pa was net zestig jaar jong

na de diagnose dat hij kanker had heeft pa nog vijf maanden mogen leven,

waarvan we de laaste vier weken geen contact meer konden hebben vanwege de hoeveelheid morfine, pa wilde thuis sterven en dankzij de thuishulp kon dat ook en zo is het ook gegaan.

en dan sta je zelf stil en de wereld draait gewoon door en dat is heel vreemd.

onze kinderen opvangen die natuurlijk ook veel verdriet hebben.

ik heb gelukkig heel veel steun van mijn vrouw gehad die haar moeder moest missen toen ze zelf nog maar zestien jaar was.

en hoe raar het ook is ? de wereld draait door ondanks het gemis,en je hebt goeie dagen en ook slechte maar dat hoort er erbij denk ik maar.

dat is mijn verhaal en ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik het getypt hebt omdat,

het niet goed afgelopen is met mijn vader.

het is natuurlijk niet de bedoeling om je angstig te maken.

er zijn ook behandelingen van kanker die goed aanslaan.

laat de moed niet zakken , heb nog weinig schrijfruimte.

liefs henk

• habee

He Henk,

(Mijn broer heeft dezelfde naam). Bedankt voor je reactie in ieder geval.

En ja, we geven de moed niet op. Ik wens je sterkte (+ familie uiteraard) met je verwerkingsproces. Ik moet dat verwerken nog leren, als het uberhaupt te leren valt.

toitoi en nogmaals bedankt