leukemie/sinus sagitalis kind

• Ron

Onze dochter van 7 jaar heeft sinds twee jaar leukemie Ze had het schema voor behandeling van leukemie bijna af nog maar 5 weken. Wij waren al zo lang bezig en steeds werd ze zieker ( na de twee weken dexaperiode) iedere keer kreeg ze wel ergens problemen mee en opname volgde steeds weer.Net toen we aan de laatste dexaperiode (laatste dag) kreeg ze een aanval Na opname bleek dat ze sinus sagittalis trombose en consulties heeft (herseninfarct) We zijn net thuis van weken opname maar we weten niet goed wat deze ziekte inhoudt ze valt nu onder de trombose dienst maar is moeilijk om gegevens te vinden over jonge kinderen en trombose WIE KAN ONS HIERBIJ HELPEN haar bloedwaarde voor trombose is nog steeds te hoog en ze krijgt nu ook marcoumar en depakine.

• Ramona25

Heel veel sterkte….

• Araucaria

Ik zou niet weten hoe ik jullie kan helpen.

Maar ik wens jullie wel alle sterkte en ik hoop dat iemand reageert die jullie verder kan helpen.

Sterkte.

gr. Arau

• Bauke

Ik heb Google geraadpleegd. Onder de zoekterm “sinus sagittalis”, met als optie “zoeken in pagina's in het Nederlands”zitten wat webpages waarop de aandoening vermeld staat.

N.B. let op de spelling!!!! Sagittalis is met dubbel t

Veel sterkte en geluk toegewenst.

Bauke