Beautycentra voor kankerpatiënten

• Sylvi

hallo!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ben op zoek naar een beautycentrum of iets dergelijks die speciaal voor kankerpatiënten is of waar speciale avonden/dagen zijn voor kankerpatiënten.

Mijn moeder houdt namelijk niet van al dat gestaar naar haar zieke lijf maar heeft wel de behoefte om eens lekker verwend te worden.

Weten jullie iets in Zuid-Holland?

Alvast bedankt!

Groetjes Sylvi

• wil

Hallo Silvi,

Wat een goede vraag, jammer genoeg kan ik je niet helpen, want ik zit met dezelfde

vraag. Ook ik zou graag een dagje willen tuttelen en ontspannen .

Hopelijk is er iemand die een adres weet, heel veel succes Silvi!!!

Groetjes,

wil

• Sylvi

Hallo!

Ja ik hoop ook dat iemand mij kan helpen. Op deze site staat wel zoiets als ik zoek, maar dat is speciaal voor Rode Kruis Patiënten en mijn moeder wordt ergens anders behandelt.

Heel veel sterkte gewenst Wil.

groet Sylvi

• Orly

Hi Sylvi!

Had je dit al gevonden op het internet : http://www.jkz-rkz.nl/verwen/verwenproject.html ?

Is speciaal bedoeld voor mensen die chemo of bestraling ondergaan in het Rode Kruis ziekenhuis, weet niet of dat het geval is? Zo niet weten zij in elk geval vast wel waar het anders zou kunnen, zo'n verwendag.

Het moet haast wel dat er zoiets is voor kankerpatiënten, en zo niet moet dat er heel gauw komen! Juist voor hen is het zo moeilijk hier naarto te gaan en juist zij hebben het zo verdiend…

• Sylvi

Hai Orly,

Ja die link had ik gevonden maar mijn moeder wordt niet in het Rode Kruis behandeld. Jammer genoeg.

Kan ze inderdaad wel eens bellen om te vragen of zij iets weten!

Bedankt!

groetjes Sylvi