Plaveisel cel

• lianne

Kan iemand mij meer vertellen over plaveiselcellen?

Mijn vader heeft een hersentumor, en ze hebben hem vandaag verteld dat het plaveiselcellen zijn. Deze zijn over het algemeen slecht te behandelen.

Ik hoop dat iemand hier meer over weet, of misschien enkele internetpagina's

Alvast bedank!

• esmie

Hallo Lianne,

Ik ben even voor je gaan zoeken en in ieder geval op de site van het KWF staat een stuk( je ) over plaveiselcelcarcinomen. Kijk ook eens op de site van het IKC

( Integraal Kanker Centrum).

Heel veel succes en sterkte!!

esmie

• lianne

Hey bedankt. Ga gelijk even kijken,

Lianne

• karin

Ik vind het heel moelijk om op je vraag te reageren;ik weet namelijk heel goed wat plaveiselcellen/-kanker is;mijn vader had het.

Ik probeer me in te denken of ik van tevoren had willen weten wat het inhoudt;maar het antwoord kan ik jou natuurlijk niet geven.

Ik ben achteraf blij dat we zo goed geinformeerd zijn door de artsen;we wisten toen in ieder geval waar we aan toe waren,maar ik moet er wel bij zeggen dat de kanker bij mn vader op een plek zat waar het niet bestraald kon worden en misschien kan dat bij jouw vader nog wel,ik hoop het voor jullie.

Ik zal nu even niet meer vertellen;als je toch nog meer wilt weten kun je het altijd vragen.

Heel veel liefs en sterkte toegewenst!!!

• lianne

Hoi Karin,

Ik vind het fijn dat je het niet direct hier neerzet! Toch wil ik het graag weten. Hij gaat nu snel achteruit en de artsen vertellen er zo bar weinig over!

Als je wil mag je me hier ook wel over mailen hoor.

Bedankt alvast!

Groetjes Lianne