Hoi lezers….
Als jullie de berichtjes ( 2) teruglezen van mij ( zie ramona25) dan weten jullie waar het over gaat!
Mijn moeder had toen ze de uitslagen van haar knie en bekken! terugkreeg zei de dokter tegen haar dat het waarschijnlijk uitzaaiingen zijn maar hij dat met een neuroloog wilde overleggen en dat hij haar zou bellen voor de uitslag.
Dus na 1 week nog geen telefoontje heeft mijn moeder gisteren zelf opgebeld en de assisitente zou hem terug laten bellen.
Dus dat heeft hij gedaan met als mededeling dat ze inderdaad uitzaaiingen heeft in haar knie en bekken
Mijn moeder belde mij huilend op er was op die moment ook niemand bij haar POTVERDIKKEME….Ik daarheen gelijk.
De dokter heeft gevraagd of ze de pijn kon onderdrukken met haar pillen maar mijn moeder zei dat ze zoveel pillen slikt maar toch de pijn niet te onderdrukken was..
Dus denkt de dokter aan bestraling bij haar alleen moest hij eerst weer met de neuroloog overleggen of dat is was ze gaan doen. Bij haar bekken kunnen ze moeilijk bij zei de dokter dus daar gaan ze ook naar kijken…
Ik vind het verschrikkelijk…
Mijn moeder die nu niets anders meer kan dan alleen piekeren over de dood
Ik heb 2 kleine kids anders had ik wel bij haar geslapen om haar te troosten. Gelukkigw oont ze bij 5 min vandaan, maar dan nog de gedachte dat ze af en toe alleen zit en dan gaat piekeren…
Hoelang kan iemand nog leven met uitzaaiingen? Kunnen jullie mij dat vertellen hoe snelspreidt zich dat uit?
Ik vind het heel moeilijk…