vocht uit tepel, is dit erg?

• s

hallo,

ik ben me vanmiddag rotgeschrokken toen ik merkte dat er vocht uit mijn tepel vandaan kwam. het was helder van kleur en niet veel (een druppel). als ik erin knijp komt er iedere keer een heel klein beetje.

morgen ga ik langs de dokter, maar wie weet kan iemand van dit forum hier iets zinnigs over zeggen. Of dit normaal is of dat het niet normaal is.

groeten,

• Mandy

Goedendag

Nee dit hoeft niet erg te zijn want ik heb er zelf al vanaf 1997 last van ..Het is inderdaad wel slim om langs je huisarts ermee te gaan voor de zekerheid

Ik hoop dat je even een berichtje achter wilt laten hoe het is gegaan bij de dokter

Groeten Mandy (27)

• s

Hi Mandy,

Bedankt voor je antwoord.

gisteren bij dokter geweest en hij vertelde hetzelfde. Dat het normaal is/kan zijn dat er wat vocht uit tepel komt. hij heeft ook borsten nagevoeld, maar niets vreemds geconstateerd.

voor mijn eigen geruststelling laat ik wel een echo nog maken, maar dat is meer voor mezelf als dat de dokter er twijfels over had.

groeten,

Simone

• Mandy

Hoi Simone

Gelukkig maar ben heel erg blij omdat te horen :)

Komt er bij jouw in de familie borstkanker voor ?

Wens je heel erg veel sterkte en weet dat ik aan je denk

Liefs Mandy

• s

Hi Mandy,

mijn oma heeft er wel last van gehad (niet aan overleden gelukkig), maar dat was op latere leeftijd (75+). Dus dat is dan volgens de deskundigen niet erfelijk.

verder heeft mijn schoonmoeder het ook gehad (± 55 jaar, opgemerkt na de vijfjaarlijkse oproep) en ook bij haar is alles ok. Het is inmiddels meer dan 7 jaar geleden, maar ze blijft wel onder jaarlijkse controle staan. Zij heeft toevallig vorige week weer haar controle gehad, waar ze een klein knobbeltje bij de oksel vonden. Dus die wordt nu weer extra onderzocht. Waarschijnlijk ook niets, maar dat maakt het wel even spannend. Dus toen ik dat vocht merkte, voelde ik me ook even niet zo happy.

Komt het bij jullie voor in de familie?

• Joelle

Ja mijn moeder is aan borstkanker overleden toen ze 43 was en ik moet dus ook ieder jaar op controle komen….

Mijn moeder had ook vocht uit haar tepel en daarom maak ik me daar ook wel eens erg druk om omdat mijn moeder dat ook had ….

• Mandy

Sorry dat was op de pc van mijn vriendin Joelle en ik ben vergeten haar naam te veranderen