Rusthuis

• Brigitte

Beste forumers,

ik heb en vraag mijn moeder kwam thuis en vroeg mij op internet een rusthuis te zoeken voor mijn tante die kanker heeft.

er zu een rusthuis in nederland zijn waar je 3 maanden naar toe zou kunnen en zou ergens in het oosten van het land zitten.

weet iemand waar dit is en of dit bestaat

alvast bedankt

groetjes Brigitte

• Antsje

Is dit niet in Burgum?

• willeke

Ja in Burgum zit er ook een.Alleen is dit niet het oosten, maar het noorden van het land.Heel veel sterkte toegewenst nog.

• Antsje

Weet je al iets meer, Brigitte?

• Spikkel

Zoek niet op rusthuis, maar op hospice! Op sterven.startpagina.nl staan er een aantal.

• Esther

Beste Brigitte,

Ik ben voor mijn opa op zoek gegaan naar een goede Hospice. Hij kwam zelf met een Hospice waar hij graag naartoe wilde gaan. Ik had alles voor hem geregelt, inschrijving was klaar en de verzekering en de kosten die er nog bij kwamen waren duidelijk. Ik had een verschrikkelijk lieve vrouw aan de telefoon, die stelde voor om een afspraak te maken om samen met mijn opa en familie langs te komen om te kijken of het gevoel goed was bij de Hospice. Gelukkig ging het daarna weer beter met hem en is hem uiteindelijk een verdere lijdensweg bespaard gebleven en is hij niet aan de verschrikkelijke ziekte van kanker overleden. Wij hebben dus geen gebruik gemaakt van het Hospice maar ons gevoel was goed en dat is heel belangrijk.

Dus, zoek wat uit waar je ze zich ‘goed’ (uiteraard voorzover mogelijk…) bij voelt en zo kan jij nog iets heel moois voor haar betekenen!!

Sterkte in deze moeilijke tijden.