help weet iemand hier meer over

• shelly

mijn moeder is met de kerst met spoed opgenomen we kregen te horen dat ze een hersentumor had de wereld stord in dan komt de periode is goed of kwaad kunnen ze er bij ja of nee nou het was gelukkig goedaardag en ze konden het weg halen het zat op een goede plek dus ales is verwijderd gelukkig we waren zoo blij maar nu zijn we 4 weken verder en me moeder is nog steeds in de war ze herkend ons niet eens en soms wel maar haar geheugen is nog heel goed wandt ze weet alles nog maar ze praat war taal en doet heel vreemt kleed haar uit wil uit ben en dan weer er on heeft ook geen emoties meer de doktoren weten het ook niet wandt ze hebben nog een scan gemaakt maar alees is goed gelukkig maar maar toch maak ik me zorgen ze is pas 57 heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat of waar het door komt alsjeblieft mail me wandt ik weet me geen raad meer…. bedankt al vast afz…. shelly

• nathaliejj

hej ik zou geen ideej hebben wat het kan zijn mijn moeder heeft ook een hersentumor gehad dat was kwaadaardig..!! k zou zeggen misschien komt het door bestralingen maar dat gaat niet waarschijnlijk als het goedaardig was..??maar blijven de doctoren niet door onderzoeken tot ze weten wat het s misschien er een zenuw aangetast maar kijken ze niet nauwkeurig genoeg?… xx grtjes nathaliejj…shelly schreef:

>

> mijn moeder is met de kerst met spoed opgenomen we kregen te

> horen dat ze een hersentumor had de wereld stord in dan komt

> de periode is goed of kwaad kunnen ze er bij ja of nee nou

> het was gelukkig goedaardag en ze konden het weg halen het

> zat op een goede plek dus ales is verwijderd gelukkig we

> waren zoo blij maar nu zijn we 4 weken verder en me moeder is

> nog steeds in de war ze herkend ons niet eens en soms wel

> maar haar geheugen is nog heel goed wandt ze weet alles nog

> maar ze praat war taal en doet heel vreemt kleed haar uit wil

> uit ben en dan weer er on heeft ook geen emoties meer de

> doktoren weten het ook niet wandt ze hebben nog een scan