Help alsjeblieft!!! Van levensbelang!!

• anita

Hallo allemaal,

Mijn tante heeft borstkanker, waarbij ze uitzaaiingen heeft, o.a. onder haar arm. Normaal gesproken gaan uitzaaiingen zich ‘nestelen’ in botten en organen, maar haar gezwellen willen juist naar ‘buiten’ en komen dicht tegen de huid aan, waarbij er zelfs één is gebarsten. Chirurgen in Nederland hebben zoiets nog nooit gezien, maar nu heeft mijn tante op DISCOVERY gezien dat er een man in Amerika was met dezelfde ziekte die genezen is van deze ziekte. Nu zou ik zo graag mijn tante laten helpen in Amerika. Heeft u misschien eerder van deze ziekte/symptomen gehoord, heeft u die aflevering ook gezien of weet u een ziekenhuis in een ander land waar ze dit kunnen behandelen?

Zou u dan ALSTUBLIEFT willen reageren, want ik wil haar heel graag beter (laten) maken.

Met vriendelijke groet,

Anita.

• D

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar je zou wel kunnen zoeken op http://www.discovery.com om het programma zo te vinden. Of je zou contact kunnen opnemen met Discovery via http://extweb.discovery.com/viewerrelations. Ik hoop dat je zult vinden wat je zoekt. Succes!

• anita

Hartelijk dank voor je tip!

Ik ga Discovery direct e-mailen en vragen om hulp.

Groetjes,

Anita.

• Debby

Graag gedaan. Ik weet niet of de link je naar de juiste personen zal helpen, maar je kan het altijd proberen. Ik heb zelf ook al een email gestuurd, maar tot nu toe geen respons gehad. Sterkte.

• Debby

Ik kreeg dit bericht terug van Discovery:

"Thank you for contacting Discovery Networks. It is especially gratifying

to know our viewers are interested enough to ask such insightful and

detailed questions. Our databases contain a lot of information, such as

airdates and information on videos that are available for sale, but

unfortunately, it does not carry the information you are requesting."

Misschien is er nog een ander contact adres, dit heeft in ieder geval jammer genoeg niet geholpen.

• anita

Hartelijk dank Debby,

Ik heb ook geen reactie ontvangen, maar ik probeer op een andere manier nog contact met DISCOVERY te krijgen.

Groetjes,

Anita.

• Jolanda

Als ik jou was zou ik proberen bij de American Cancer Association. Zij kunnen je zeker verder helpen! www.cancer.org

Groetjes

Jolanda