hallo allemaal,
ik val maar met de deur in huis, bij mijn moeder is in 2001 borstkanker geconstateerd. Na 6 chemo's en +/- 40 bestralingen was ze klaar voor een borstamputatie ( en verwijdering van haar lymfeklier).
Na de operatie is haar wond opengebarsten omdat er teveel wondvocht was. De wond werd gehecht, alles is goed gekomen. Dit was in februari dit jaar.
Totdat ze 2 weken geleden verschrikkelijk begon te hoesten, en de arm waar haar lymfklier nog wel zit is helemaal opgezwollen. Daarbij heeft ze ook een klein knobbeltje ter grootte van een knikker in haar nek. Wij afgelopen vrijdag naar de dokter, dokter in paniek ( hij dacht dat t een trombose arm was) en wij snel naar t ziekenhuis, ongeloofelijk veel tests gedaan. En daar krijgen we morgen de uitslag van. Wel is al uitgesloten dat het trombose is.
Mijn moeder heeft hierbij psychische problemen, en heeft mij niet verteld dat zij 4 kleine knobbeltjes heeft op haar oude wond. Ook lijkt haar wond zeer opgezwollen.
Ik ben doodsbang voor uitzaaiingen. Ik heb alleen maar slechte verhalen gehoord. Er is geconstateerd dat mijn moeder vocht in haar longen heeft, maar waarschijnlijk geen longkanker. Ook heeft de dokter haar oksel gevoeld en geen knobbel geconstateerd.
Ik ben ten einde raad, na 2 jaar vechten voor haar leven kan het hele gedoe opnieuw beginnen.
Mijn vraag is, heeft iemand ook “positieve” ervaringen met uitzaaiingen, mensen die wel genezen zijn?
Sorry voor het lange berichtje, maar ik kan er gewoon niet van slapen.
groetjes Jacqueline