Ik weet dat mijn probleem niets voorsteld in vergelijking met de mensen op deze site die kanker hebben, maar omdat ik niemand (gelukkig maar) die hetzelfde heeft meegemaakt als ik denk ik dat ik hier het best terechtkwam.
Mijn moeder is een 4 weken geleden overleden na een jarenlang ziektebed en waarin we veel dieptepunten en dus spanningen hebben meegemaakt. Mijn moeder was nog maar 57 en dat speelt ook mee. Ik had verwacht ontzettend emotioneel te zijn en nergens zin meer in te hebben (misschien wel jalours te zijn op vrienden die wel nog een moeder hadden) maar dit is (nog niet(gebeurd. Ik droom wel vaak over herinneringen van vroeger en ik denk elke dag wel een paar keer aan iets wat we samen hebben meegemaakt.
Nu werk ik al weer 2,5 week. Deze week kan ik me voor het eerst weer meer dan 5 minuten lang concentreren. Nu heb ik echter het probleem dat ik ontzettend moe ben en dan vooral bij het opstaan 's morgens en dan vanaf de middag. Een ander soort moeheid dan dat je te weinig hebt geslapen. Meer dat je energie te kort komt om je ergens toe te zetten. De spirit is er een beetje uit.
Wie herkent dit? Zijn er nog tips?