misschien een rare vraag

• jannie

hallo

ik heb een rare vraag maar zelf heb ik er weinig verstand van

als de bloeduitslagen oke zijn dus geen afwijkingen (op een hoge bezinking na) maar de lymfeklieren zijn toch dik kan het dan toch iets kwaadaardigs zijn ???

mijn dochtertje (5jaar) heeft dat nl en nu is er van de week een stukje weefsel uitgehaald om te onderzoeken de uitlslag krijg ik pas volgende week

zelf dacht ik altijd dat als het bloed goed was dat er niets aan de hand was maar begin nu toch te twijfelen dus vandaar mijn vraag

ik hoop dat iemand een antwoord heeft

groetjes jannie

• Marielle

Hoi Jannie,

waarschijnlijk wil je dit niet horen, maar het kán wel. Meestal is het zo dat het bloed dan zó minimaal afwijkt, dat er niets aan de hand lijkt. Maar een hoge bezinking kan ook op anderen dingen duiden dan op kanker in combinatie met die klieren.

Laat je horen hoe het afloopt? Zoek deze week lekker veel afleiding.. dan duurt de week niet zo lang!

groetjes Marielle

• Marielle

hoi Jannie,

heb je al een uitslag gehad van je dochter??

ik denk aan je!

groetjes Marielle

• jannie

hoiii

sorry dat het zo lang duurde

bij me dochter was alles oke (gelukkig maar) het bleek achteraf toch de ziekte van pfeiffer te zijn

kreeg alleen vlak na die uitlsga het vervelende bericht dat me schoonmoeder baarmoederkanker heeft vandaar dus me late reactie

we krijgen alles achter elkaar dit jaar want mijn moeder is een paar maanden terug geopereerd aan een tumor in de slokdarm (nogal groot maar ze heeft het geredt)

we hopen maar weer op een goeie afloop

groetjes jannie