Hallo,
Ik vind het nog wat onwennig om zomaar mijn verhalen te delen met mensen die ik niet ken, toch vind ik het prettig omdat je in de echte wereld weinig mensen tegenkomt die het zelfde meemaken enof meegemaakt hebben.
Ik heb in mijn vorige bericht “onmacht” mijn eerste paniekverhaal hier geventileerd, ik wil nu ook vertellen wat er tot nu toe gebeurd is.
Na de eerste ziekenhuisopname van mijn moeder mocht ze na een week naar huis, volgepropt met medicijnen tegen de koorts en een paar chemo's mocht ze weg. Fijn naar huis om een week later weer opgenomen te worden…weer met koorts en ditmaal een longembolie en een hartritmestoornis erbij (zo zie je maar je rolt van het een in het ander). Inmiddels is ze weer thuis, ze is afgevallen terwijl haar buik dik is(vanwege de uitzaaiing naar haar lever) en ook krijgt ze inmiddels morfineplijsters tegen de pijn(voor de 2e ziekenhuisopname ging dit nog met een paracetamolletje), maar toch is heel misschien haar situatie op dit moment stabiel….volgende week weten we dit zeker en dit zou fantastisch zijn. Dit betekent als haar lichaam het red, dat ze meer tijd heeft, helaas kan ze niet meer genezen….
Ik vind het heel bizar mijn moeder zo te zien af takelen, dit doet pijn en maakt me verdrietig en houdt me 24 uur per dag bezig…..Wat een rotproces zeg dit, ik voel me zo kwetsbaar….Ik heb me nooit kunnen voorstellen hoe diep het verdriet zou zijn op het dat zoiets met je moeder gebeurd en het heeft impact op heel je leven, relatie, werk, vrienden, sport….enzovoort. Ik voel me echt uit het lood geslagen, en probeer positief te blijven en door te gaan…..lastig!!!
Groet
Chris