onbegrijpelijk

• gerrit

Vorigjaar kregen we te horen dat mijn broer darmkanker heeft,vlak daarna mijn vader blaaskanker,een paar maanden geleden mijn zus neus en keelkanker en nu een paar dagen geleden hoor ik dat ik het aan mijn lymfklier heb.het is gewoon onbegrijpelijk alemaal binnen 1 jaar.het lijkt wel of we ergens voor gestrafd worden.

groetjes van een teneergeslagen gerrit

• Mandy

Hallo Gerrit

Jemig zeg jullie krijgen het wel te voorduren met z' n allen

Ik wil jullie en vooral jouw ook het allerbeste toewensen en hoop voor jullie op een goede afloop

Groetjes en veel sterkte Mandy

• Harriët

Beste Gerrit,

Wat afschuwelijk voor jou en je familieleden, ik ben er gewoon stil van. Toch hoop ik dat je niet ten onder gaat aan negatieve gedachten. Blijf alsjeblieft genieten van de mooie dingen om je heen, zoals nu het mooie weer, de natuur, en noem zo maar op. En…Gerrit, jullie worden niet gestraft, jullie hebben wel pech, da's waar.

Héél veel kracht, sterkte, en positieve energie wens ik jou toe, en kop op.

Hartelijke groeten, Harriët.

• ciska

Beste Gerrit,

Ik heb er geen woorden voor, wat jullie allemaal meemaken……….dat is echt onbegrijpelijk.

En dat in 1 jaar!

Ik hoop dat jullie elkaar kunnen steunen.

Heel veel sterkte,

Ciska

• Annemarie

Heel veel sterkte en blijf hopen op een goede afloop.

• jolanda bont

hoi gerrit ik wens jullie heel veel sterkte .

Zo hebben wij het ook gehad het afgelopen jaar eerst mn schoonmoeder maagkanker en toen mn pa met tongkanker en een nicht van mn moeder botkanker.

Ze zijn ook jammer genoeg allemaal al binnen eenjaar overleden,dus ik weet waar je het over hebt.

En vorige week hoorde ik ook nog dat mn broer onder de schan moest.

Ik vind het heel erg dat je het zelf ook nog hebt.

Ik zal zeggen schouders eronder laat je er niet onder krijgen door deze ziekte

Heel veel sterkte jolanda bonthuis

En een hele dikke knuffel en als je wilt mailen kom maar.