help kan tekst niet meet vinden!

• ingrid

Hoi Allemaal,

Een paar weken geleden zat ik na dat mijn moeder gehoord had dat ze longkanker heeft alle onderwerpen door te lezen, en na heeeel veel onderwerpen, volgens mij zat ik al in januari ofzo, kwam ik een heel mooi gedicht tegen, van een vrouw, waarvan de man was overleden die veel steun had aan dat gedicht. Het ging een beetje over het feit dat het erg prettig is als je nog een keertje wilt luisteren , je hoeft niet te begrijpen wat ik voel maar luister gewon nog een keertje

Het gedichtje greep me ontzettend aan want het sloeg precies op mijn moeders strijd tegen kanker in de afgelopen 6 jaar.

Ik zou het heel graag terug willen vinden en bewaren, wie weet kan ik dit gebruiken op een speciaal moment. in ieder geval voor mijn moeder zou het heel mooi zijn!!

Ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat iik het toen niet heb opgeschreven, maar ik was helemaal van de kaart en ik kan het gewoon niet meer vinden!!

Wie o wie kan mij die tekst bezorgen????

Trouwens, .. een kleine juich stemming, naast de tumoren in haar longen en de uitzaaiing naar een lymfe en iets ondefinieerbaars op haar hoofd, was de botscan goed en is haar lever en onderbuik wel schoon!!!!!!!!

Alvast bedankt,

groetjes Ingrid

• ingrid

Hehe, als ik toch eerder had geweten van die zoekmachine, had ik ook eerder dit gedicht al gehad..

Toch wel een tip voor anderen misschien, het is werkelijk prachtig!

Typ gedichtje in en laat zoeken naar alle dagen, neem die van Sandra, prachtig!!

Maar goed…

Lekker toch ditprikbord even alles kwijt kunnen als je wat kwijt moet FIJN

groetjes Ingrid

• sandra

Hallo Ingrid,

Fijn dat je het gedichtje ook mooi vond!!!

Groetjes

Sandra