hoi allemaal,
het is een raar maar waar verhaal,ik ben laura,ben 25 en heb twee kleine kindjes en
ik ging drie weken geleden naar de dokter omdat ik pijn aan mijn buikspieren en rug en borstspieren had gehad,de dokter stuurde mij door om longembolie uit te sluiten daar ik al eens trombose heb gehad.na alle foto's en toestanden kon ik na 6 uur onderzoek naar huis.echter werdt ik de volgende dag terug geroepen door het ziekenhuis,foute boel dus.op de gangen kreeg ik te horen dat er op de foto's een vlekje te zien was en moest door de ct scan,het is 1,5 cm.daarna heb ik wat onderzoeken gehad en vorige week een longpunctie(wat geen pretje was)
uit de longpunctie konden ze geen informatie halen omdat het meer bloed was dan weefsel,hieruit heeft de arts die het overigens niet vertrouwd gezien de vorm van het ding, besloten om het operatief te verwijderen.omdat andere onderzoeken te lang duren gezien de wachttijd en het wachtten op de uitslag.het is naar mijn weten een zware operatie en als het inderdaad kanker is(wat tijdens de operatie ter plekke wordt uitgezocht)
verwijderen ze mijn onder kwab.dit gebeurt over ong.twee weken in leyenburg denhaag.ik kwam dus voor een pijntje naar de dokter en kom met misschien kanker het ziekenhuis uit.ik ben wel vrij optimistisch,we zijn er dankzij het engeltje boven mijn hoofd( die al voor de derde keer mijn leven red)bijtijds bij.
op de foto zijn mijn lymfe klieren niet opgezet wat de kans op uitzaaing klein maakt.de vraag is;zijn er meer (jonge )mensen met longkanker kwam er bij jullie punctie wel een duidelijkheid?en hoe verging bij jullie de operatie.positief of negatief laat maar horen.is het bij jullie genezen of verergerd.
de kans is dat ze misschien voor niets opereren en dat vind ik moeilijk.
bedankt groetjes laura.