partner dood na longkanker

• manon

Lieve mensen

Ik zoek voor mijn moeder lotgenoten om mee van gedachten te wisselen. Mijn moeder is 62 en op 18 februari is haar man overleden aan longkanker. 6 december wisten we nog niets…..het leven is voor haar ondraaglijk. ze is depressief en ondanks hulpverlening is er werkelijkn iets meer waar voor ze eigenlijk wil leven.

Welke vrouw heeft ongeveer iets gelijks meegemaakt (recentelijk) en zou met haar eens willen mailen? alvast enorm bedankt. ik wens ook iedereen vresleijk veel sterkte met het begeleiden en steunen van een dierbare met kanker.

Manon

• Jacqueline

Lieve Manon

Het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees in dat van jou. december 2001 kreeg mijn schoonvader griep…19 december werd hem medegedeeld dat hij longkanker had en op 22 februari 2002 is hij overleden. Hij werd maar 61 jaar…. Mijn schoonmoeder is ook een hoopje ellende geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat ze op dit moment steeds meer dingen gaat ondernemen. Je kan niet verwachten dat ze binnen een aantal weken het leven weer aankunnen, want tenslotte is het toch een leegte in huis…..

Ik wens jou en je moeder heel veel sterkte toe….

Mijn schoonmoeder heeft geen pc dus mailen kan ze niet…

gr

Jacqueline

• Esther

Manon,

Mijn moeder is op 7 januari jl. haar man verloren ook aan longkanker en heeft ook nergens meer zin in. Ik ga mijn best doen of ze wil reageren, je hoort van me!

Sterkte

• gerrie

ook ik hebeen zus verloren aan longkanker

ze is 5maanden ziek geweest na vele chemokuren en bestralingen

heeft ook zij het niet kunnen redden

.