12 jaar geleden werd ik aan een hersentumor geopereerd en werd ik daarna 20 keer bestraald, ook werd me verteld dat het om een zeer agressieve vorm van kanker ging en dat een tweede operatie sowieso uitgesloten was.
Na veel gezeur en aandringen mijnerzijds werd ik met een maximale levensverwachting van drie maanden naar huis gestuurd.
Na 10 jaar begon de tumor weer op te spelen en de toenmalige chirurg adviseerde,zonder enige restrictie, zo vlug mogelijk te opereren. Ook dat is inmiddels al weer twee jaar geleden…. We hebben de tijd mee!!!!! Dagelijks vinden ze wel weer nieuwe mogelijkheden. Op papier had ik al lang dood moeten zijn, en had ik me vanaf het moment van de “drie maanden verwachting” passief en afwachtend opgesteld dan had ik drie maanden voor niks in de zenuwen gezeten.
Het gaat nog steeds vrij goed, hoewel je natuurlijk wel steeds een beetje van je mogelijkheden in moet leveren. Maar WE LEVEN NOG na 12 jaar!
Houden jullie de moed er in, het loopt toch anders dan je denkt.Groeten en sterkte voor allemaal.
Francien.