sporten

• ann

Misschien zijn er mensen die- net als ik- opnieuw willen gaan sporten? Ik wil het erg graag maar ik zoek goede begeleiding die vergoed wordt door een ziektekostenverzekering.

• ann

Oja, het sporten zelf: het liefst wandelen, hardlopen en andere sporten waar je bij kunt afvallen. Ik ben namelijk tijdens chemotherapie en in de periode dat ik in het ziekenhuis lag 30 kilo aangekomen en ben daardoor nogal beperkt in wat ik wel of niet kan.

• Marielle

herstel en balans… dat is de oplossing voor jou denk ik… :)

hier is een link naar een site met informatie en plaatsen waar het gegeven word:

http://www.diagnose-kanker.nl/herstelenbalans.htm

ga zeker eens kijken!

groetjes Marielle

• Anne-Maartje

Hoi Ann,

De cursus Herstel en Balans is dan wel iets voor jou. Zelf heb ik de cursus in Hoorn gedaan. Het is zeer prettig om te sporten en praten met ex-patienten. Verder is de begeleiding ook heel goed.

Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel!

Succes

Anne-Maartje

• .........

Hoi Ann,

Je kan misschien ook eens kijken of er in je buurt een medisch trainingscentrum is. Daar werken fysiotherapeuten met o.a. fitnessapparatuur. Met een verwijzing van je huisarts kan je een aantal keer gratis (ligt aan je verzekering) sporten onder begeleiding. Heb ik zelf ook gedaan en was zeer prettig. De angst om weer te gaan sporten was groot, maar dit heeft me zeer geholpen.

Groetjes…………….