Hoi,
Ik had een vraag over moedervlekken: als je deze openhaalt en ze bloeden, kan dat kanker veroorzaken?
Alvast bedankt.
Gr.
Mizz
volgens mij kan het geen kanker veroorzaken.. een moedervlek die echter uit zichzelf raar gaat doen en gaat bloeden, kan wel een teken zijn van kanker. Het bloeden is dan het symptoom…
ik heb zelf kanker gehad aan de lymfeklieren, toen mijn moedervlek begon te jeuken (van zweet of van de droogte, heel m'n rug jeukte) heb ik hem ook kapot gekrabt per ongeluk.. omdat ik nog behoorlijk last van de angst 'komt de kanker terug, was ik zo bij de huisarts, maar er was echt nix aan de hand, als het blijft bloeden en niet dicht ging, moest ik na 2 weken nog eens terugkomen, dan zouden ze verder kijken. Maar ik had het zelf kapotgekrabt, en net zoals met een ander wondje, genas het gewoon…
ik hoop dat je hier wat aan hebt,
blijft ie raar doen, dan altijd even naar de huisarts gaan, maar als je hem gewoon zelf -meestal per ongeluk- kapot gekrabt hebt, is er waarschijnlijk nix aan de hand.. tenzij de moedervlek zelf heel erg jeukt, dan zou ik ook even naar de huisarts gaan…
gr Jody
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?