Hallo Linnie,
Wat een naar bericht voor jullie ,verschrikkelijk.
Ik kan me voorstellen hoe je je moet voelen .Ik ben zelf mijn dochtertje verloren aan kanker anderhalf jaar geleden en ook mijn vader is in nov overleden.
Ik hoop dat je moeder zich nog goed voelt ,Wij hadden altijd de instelling als je je nog goed voelt valt het nog mee en de diagnose kanker veranderd daar niets aan.
Geniet van de tijd samen en hoe lang het duurt kan niemand je vertellen.Zelfs artsen niet .
Ik heb samen met mijn vader zijn uitvaart geregeld ,het klinkt heel bizar maar het heeft mij zoveel goeds gedaan.
We begonnen er over te praten toen hij de diagnose kreeg en zijn daar mee door gegaan tot op het moment dat hij stierf (mijn vader heeft uiteindelijk euthenasie gehad)Hij wist precies wat er ging gebeuren ,een plek op het kerkhof uitgezocht de muziek heeft hij zelf samengesteld ,we hebben samen gelachen en gehuilt en niets is onbesproken gebleven .Ik heb hem zelfs voorgelezen wat ik op zijn begrafenis ging lezen .
Ik kijk er met een fijn gevoel op terug ,Ik mis mijn kind en mijn vader verschrikkelijk maar ik weet dat we het zo goed hebben gedaan.
Ik wens je heel veel sterkte en blijf met elkaar praten hoe moeilijk dat ook soms is.
groetjes june