Werkstuk

• Vivian

Beste mandy ja ik weet dat ik op www.kanker.nl moet kijken maar daar ben ik al opgeweest maar ik zou graag toch nog meer info hebben

groetjes vivian

• Lydia

Beste Lesley,

Waarom ga jij niet naar een medisch centrum in jou buurt. Daar is misschien wel een kinder afdeling met kanker patientjes. Misschien krijg jij wel toestemming om met hen te praten, is een leuke afleiding voor ze, en zo wordt je werkstuk dan zeer bijzonder en heb jij heel veel geleerd.

Zelf hebben wij vorig jaar ons 8 jarige dochtertje verloren aan een hersentumor en hebben we veel in het AMC gezeten. Ik weet hoe lang die dagen daar kunnen zijn een beetje afleiding is altijd heerlijk.

Groeten,

Lydia

• Mandy

Hoi Vivian

Ik wil je wel helpen daarme als je wilt hoor !!

dan moet je me maar even mailen

groetjes Mandy

• Arij Nobel

Beste Lesley,

Het is natuurlijk erg fijn wanneer mensen je willen helpen die wel ervaring hebben met een vorm van kanker, maar niet erg deskundig zijn. Omdat er meer dan 100 soorten kanker bestaan is de kans groot dat je te veel informatie krijgt waardoor je misschien helemaal de weg kwijt raakt. Bovendien is het niet onmogelijk dat je totaal verkeerde informatie krijgt. Ik adviseer je daarom je vraag te richten tot het Koningin Wilhelmina Fonds te Amsterdam. Het K.W.F. verstrekt je gratis alle gewenste, deskundige informatie. Van vrijwel alle soorten kanker zijn brochures beschikbaar waarmee je een heel degelijk werkstuk kunt maken. Je kan ook zoeken op www.Ziekenhuis.nl

Het gratis 06 nummer van het K.W.F. is: 06 0226622

Veel succes, Arij Nobel

• Mandy

Dan kan ze ook gewoon kijken op de site www.kanker.nl want dat is de site van het KWF en daar kan ze dus ook alle info vinden

Op www.ziekenhuis.nl vind je niet zoveel informatie als op www.kanker.nl hoor