Canabis en pijn

• Radeloos

Hallo,

Wie kan mij informatie geven over het gebruik va wiet canabis bij hevige pijn?

Mijn dokter heeft het mij voorgeschreven, maar ik word er duizelig van en ik weet de juiste hoeveelheid niet. Ik heb nog veel meer vragen hierover dus elke informatie is welkom.

Alvast bedankt,

Radeloos.

• dennis

hoi ik ben dennis en ik denk dat ik je wel een beetje kan helpen

niet dat ik het nu gebruik maar ik heb in mijn jeugd wel wiet gerookt

je doet dit op de volgende manier

-je pakt een sigaret (geen mentol of zo ) en maakt deze open zodat je alleen het tabak nog hebt

-dan neem je een groot vloetje (rijste vloe te krijgen in een koffieshop)

-je maakt van een stukje hard papier (tipje ook te krijgen in een koffie shop)

een rolletje dat er uit ziet als een filter (hier mee voorkom je dat de tabak en wiet in je mond komt en het zich goed verdeeld)

-je legt dit filter in het vloetje aan de kant waar je straks gaat roken

en hiervoor leg je de tabak over het tabak doe je een beetje wiet en rol je vloetje nu dicht en draai nu de kant waar geen filter zit dicht

en je hebt hem klaar voor gebruik

even voor de goede orde niet teveel wiet er in doen dit moet je een beetje uit proberen en aan de kant van het filter stop je hem in je mond

heel veel succes er mee ik hoop dat je hier wat aan hebt

als je nog vragen hoor ik het wel

dennis

• wcs

Hoi Radeloos,

Waarschijnlijk moet je vrouw wennen aan de wiet.

Misschien is de dosering ook te hoog.

Een kwart gram per joint moet voldoende zijn in het begin. Rook deze joint in een uurtje rustig op.

De wiet kun je vermengen met de tabak en draai daar een groot shaggie van. Deze vloetjes kun je kopen bij de coffeeshop.

Veel sterkte.

• monique

Ik blow al vanaf mijn 15e met tussenpoze van niet tijdens zwangerschappen ed.Helaas heb ik nu uitzaaiingen van blaaskanker met weinig goed vooruitzicht.Ik blow nu volop om mijn eetlust op te wekken die er door de zware chemo niet meer is.Het helpt goed en zowiezo om de pijn te verzachten en te ontspannen.Indien je draaierig wordt van het roken zou je eens kunnen proberen thee te trekken ervan.Ik maak een bestaand theezakje leeeg en vul het met 1 gram wiet.Ik maak 1 liter heet water en laar het zakje minstens 10 min trekken, zo heb ik 4 bakjes theeen in een thermoskan kan je het uren vers houden.Hopelijk heb je wat aan deze tip en anders bak eens een spacecake , het aantal gram wat je dan gebruikt weet ik niet maar misschien staat er wel ergens een recept op www.wiet.nl.Heel veel succes ermee, groeten Mo

• hettie

Beste Mo.

Ik las hier dat je uitzaaiingen hebt van blaaskanker.

Mijn man heeft dat helaas ook, maar ik kan zo weinig vinden over uitzaaiingen, wel genoeg over blaaskanker maar geen uitzaaiingen.

Aan de datum te zien ben je al aardig lang er mee bezig, bij mijn man is het pas 1 maand bekend. Kan je mij sites of adressen geven waar er iets meer over bekend is.

Als je het niet erg vind zou je mij er iets over willen vertellen, zodat ik er iets meer vanaf weet.

Ik weet wel dat het ernstig is.

Heel veel sterkte,