kaakgezwel?

• anita

ik hebal een tijdje aan mijn linkerbovenkaak een verdikking of bobbel hij voelt heel hard en glag aan haast als bot ,ik ben naar de tandarts geweest en die wist het ook niet en stuurt me door naar het ziekenhuis voor een foto want met het apparaat van de tandarts ging het niet. ze stelde me wel gerust door te zeggen dat het niks ernstig was maar ik maak me toch zorgen want je hoort vanalles nu is mijn vraag hoe voelt een kwaadaardig gezwel aan de kaak aan en waar zitten ze meestal.

• dimitri

beste anita,

ik denk dit ook te hebben, net ontdekt en bij toeval lees ik dit!

is het bij u ook op “het scharnier van je mond”? bij mij wel, het is glad en kan het een beetje bewegen, ook hard zoals bij u, ter groote van een halve centimeter en je zit het vanaf buiten niet maar voelt het wel. laat je aub hier een berichtje als je meer weet, ik maak me ook veel zorgen!

groeten.

dimitri

• Jolanda

Ik ben gisteren met mijn moeder meegeweest toen ze haar chemotherapie kreeg. Daar heb ik met een man gepraat die ook een afwijking had gevoeld in zijn kaak. Bij hem is het een kwaadaardig gezwel gebleken; zijn huisarts dacht echter dat er niets aan de hand was.

De afwijking die jullie voelen HOEFT NIETS TE BETEKENEN, maar ik zou er wel op staan dat het fatsoenlijk wordt onderzocht!

Sterkte allebei