ik heb zelf vorig jaar borstkanker gehad met als gevolg een borstamputatie.Na een tijdje een “gewone”protese te hebben gehad heb ik nu een contact-protese.Dat zou een redelijke oplossing kunnen zijn,als het ook bleef zitten.Ik ben vast niet de enige,daarom wil ik vragen of iemand misschien een goede tip heeft?Zelf ben ik aan het zoeken gegaan en heb in de U.S.A. een Amoena Tria Contact Light 368 gevonden.Ik denk dat een lichtgewicht-protese beter blijft zitten(zwaartekracht).Ik heb Amoena Nedereland gesproken en die zeggen dat het nog niet te koop is in Europa.Nou dacht ik dan laat ik het wel uit Amerika komen.Maar nee,zij verkopen niet aan partikulieren.De winkel waar ik mijn protese vandaan heb wilde wel voor mij bellen naar de U.S.en gelijk een order plaatsen van 50 stuks.Maar nee,hier in Europa moet je bevoorraad worden door je eigen importeur!!Zo vreselijk irritant!!Deze slecht plakkende protese is voor mij iedere dag een probleem,moet ik dan zelf naar de U.S.vliegen en het daar gaan kopen?Dat wordt een kostbare onderneming.Wie heeft ook problemen met haar contact-protese van Amoena en zou een light-contact willen?Graag jullie reactie.Stuur ook E-mailtjes naar www.Amoena.nl.Als er veel vrouwen om vragen kunnen ze toch niet hun oren dicht blijven houden?!!!