Gerard zou vandaag 60 jaar geworden zijn

• Yvonne Bosman-van der Helm

Lieve Mensen,

Ik moet het even kwijt. Mijn man Gerard is vorig jaar 29 mei 2002 overleden aan kanker. Hij was 59 jaar toen hij overleden is. Vandaag is 6 maart en hij zou vandaag 60 jaar geworden zijn. Ik mis hem heel erg.

Veel vrienden en familie missen hem nog steeds. Ik heb het vandaag even moeilijk.

Voor alle kankerpatienten en hun naasten wil ik even zeggen: veel sterkte!

Kusje van Yvonne

• manon

Lieve Yvonne, een moeilijke dag. \ik wil je alleen zeggen dat je absoluut niet alleen bent met je verdriet. ik zei net tegen mijn moeder; mam, we zijn niet de einige 2 weken geleden hebben we pa (Peter) begraven. Het is niet te bevatten allemaal. Ik heb er ook op prikbord over geschreven. Ik ben bezig mijn eigen website te maken over rouw en verlies en toch ook het onbegrip waar je op kan stuiten. ik wens je heeel veeel sterkte.

liefs \manon

• Frederique

Lieve Yvonne,

Houd de geboortedag van Gerard maar in ere. Op die dag werd hij, vast een geweldig mens anders zou je niet zoveel van hem houden, geboren. Op die manier zal hij ook nooit helemaal weg zijn. Jullie liefde gaat verder dan de dood. De dood heeft hem dan wel lichamelijk weggenomen en je zult hem vreselijk missen, maar door jullie liefde zal hij altijd bij je zijn en dat neemt niets of niemand je af!

Ik wens je veel sterkte toe, deze dag, die je samen met hem had willen vieren. Bedenk dat je verdriet hebt om hem die jou vreugde schonk, laat de vreugdevolle herinneringen op deze bijzondere dag een glimlach om je mond toveren.

Frederique.

• jona

Ik hoop dat je de dag een beetje door bent gekomen,net als de andere zeiden houdt deze dag in ere.Ik zelf heb mijn vader (57) negen jaar geleden verloren en mijn moeder (62) nu bijna 4 jaar geleden ook aan deze rotziekte,beide zouden dit jaar 67 zijn geworden in de herfst.Mijn zus en ik en onze gezinnen vieren nog altijd een beetje hun geboortedagen,wij gaan dan (natuurlijk ook de andere belangrijke dagen) altijd even naar de begraafplaats om toch bij elkaar te zijn en een bloemetje te brengen en daarna drinken we nog even koffie.Ook al is het zo lang geleden het lijkt nog als de dag van gisteren,je hebt het alleen een plaatsje gegeven.Maar als je wat wil vertellen,leuke of niet leuke dingen kan je niet even de telefoon pakken of op visite gaan en even lekker bijkletsen.Dit blijf je missen,nu doe ik dat met mijn zus,wat ook gezellig is maar anders.

Heel veel sterkte nog de komende tijd.

• Susanne

Wat een vervelende dag zal je gisteren hebben gehad Yvonne!

Ik hoop dat je mensen om je heen had waar je van houdt, of misschien een telefoontje van een vriend/kennis die je vertelde dat ze aan je dachten.

Ik hoop dat je het gauw weer een beetje ziet zitten!

Liefs Susanne

• Yvonne Bosman-van der Helm

Lieve mensen,

Het gaat nu wel weer een beetje met mij………

Het was erg moeilijke dag geweest en ik was erg emotioneel toen ik bij de crematorium bent geweest….. heb 3 bos bloemen gebracht met kaartjes erbij.

Ook wijntje gedronken.

Ik wil iedereen danken die aan Gerard gedacht hebben en ook aan mij.

Liefs Yvonne

• Ankie

Manon, heb je een nieuw e-mailadres?