Mijn vriendin heeft borstkanker, en het is inmiddels uitgezaaid naar haar botten.
op dit moment gaat het weer niet goed, een darminfectie heeft haar nu weer onderuitgehaalt.
Nu is mijn probleem dat de artsen in haar bed slechts kanker zien liggen en dat ze er geen idee van hebben dat er nog een mens aan vast zit die moet eten.
Tot nu toe eet zij bijna niets en in het ziekenhuis blijven ze zeggen, als je geen trek hebt hoef je niet te eten, dit terwijl ze van een sterke meid is veranderd in een wrak eigenlijk door een aaneenschakeling van dingen, zoals een schimmelinfectie in haar keel welke pas na het bezoeken van vier artsen uiteindelijk werd ontdekt door een andere KNO arts omdat deze naar ons luisterde en dieper in de keel keek, iets wat wij steeds aangaven want er knapte zelfs soms iets en er kwam dan bloed mee.Na deze ontdekking kon ze na twee dagen weer eten en kwamen wij er achter dat deze klacht bij bestraling erg veel voor komt jammer dat dit twee weken en veel ergenis en veel kilos moest kosten
Maar goed over dit soort dingen kan ik inmiddels een boek schrijven, maar ons probleem is wat kunnen we aan verhongeren doen op dit moment heeft ze diaree en geeft over als ze eet of drinkt alleen hele kleine beetjes blijven er in maar dat is misschien een half droog beschuitje per dag, als dit zo door gaat verlies ik haar door verhongering, en in het ziekenhuis vinden ze dit schijnbaar normaal, er zou gisteren een dokter komen maar die is niet geweest en een voedingsdeskundige beloven ze wel maar komt ook niet.
ik hoop dat ik dit kan oplossen voor ik mij afreageer op de verkeerde want dit soort gevoelens passen echt niet bij mij.
wie weet raat.
groetjes Henny