moeilijke tijden

• jessica

Het komt zoals het komt het lijkt wel of het zo zijn moet

22 januari 2002 ik kwam er achter dat ik zwanger was

24 januari 2002 vader is overleden aan slokdarmkanker

12 februari besloten te gaan trouwen

13 februari schoonvader heeft uitzaaiingen en is niet meer te helpen

soms is het zo dubbel allemaal en lijkt het wel of je helemaal alleen bent

je kan er niet zomaar met iedereen over praten want alleen lotgenoten begrijpen

je. ik heb veel gehad aan het berichtje dat bij mijn vader op de rouwkaart stond misschien helpt het jullie ook met het verwerken van een verlies of een slecht bericht:

Het is niet altijd gemakkelijk de scherpe kanten

van het leven te dragen.

Probeer vooral het goede te zien en koester

de mooie dagen

veel liefs jessica van vliet

• H

Ik wist dat ik zwanger was, mijn vader was al ziek en heb het hem gelukkig kunnen vertellen. Hij is kort daarna, twee weken later, overleden.

Ik vind het ook allemaal heel dubbel, j ekrijgt rouwkaarten en

kaarten ivm de zwangerschap, allemaal met teksten die ook op de andere gebeurtenis slaat. Leven en dood staat heel dicht bij elkaar!

Ik hoop dat het bij deze tegenslag is gebleven voor ons, volgende week is de datum dat ik ben uitgerekend, spannend.

En gek, want hij zit het niet.

Heel veel succes met alles!!!

• Njonja

Lieve Jessica.Ik verlies straks ook mijn moeder aan kanker wanneer weet niemand.weet je ik heb echt hele verschrikkelijke dingen meegemaakt dat ik wel eens dacht is dit nou mijn leven?Het ene probleem was nog niet opgelost of het ander stond alweer voor de deur.Dat zijn dan ook problemen waar je zelf iets aan kan doen en een plekje geven .Maar eerdaags mijn moeder verliezen aan kanker dan sta je echt met je rug tegen de muur,dat is verschrikkelijk.je kan helemaal niets voor haar doen.Ze moet zelf beslissen of ze nog een keer door die hel heen wil van chemokuren en bestralingen.Het is alleen het rekken van het leven.Ik ben op dit moment sterk voor iedereen die mij nodig heeft ik kan gelukkig heel veel steun van mijn man verwachten gelukkig maar.Je denkt dat je er alleen voorstaat maar op deze pagina staan zoveel verhalen die weer op mijn situatie lijkt of de jouwe Ik vind dit een hele opluchting om mijn verhaal kwijt te kunnen .liefs Njonja

• jj

mijn zus zei altijd;

het komt zoals komt en ‘t gaat zoals ’t gaat

zelf overleed ze op 23 maart aan kanker

er zijn momenten dat je niets anders om je heen ziet dan kanker…..dan besef je dat je je leven moet leven!!, probeer te genieten van de deg

• jessica

tja ondertussen ben ik getrouwd en mijn vader was er niet bij mijn schoonvader gelukkig wel. maar het gemis blijft en toch had ik het gevoel dat ie constant bij me was. is dat vreemd?

liefs jessica