Ik was net voor controle bij de huisarts en die zei me dat 1 op de 12 vrouwen borstkanker krijgen
Dat vind ik toch eigenlijk best veel moet ik zeggen en jullie ?
Groeten Mandy
Volgens mij ligt dat percentage zelfs nóg hoger: 1 op de 10 vrouwen krijgt in de westerse wereld borstkanker. Schrikbarend hoog vind ik dat.
In andere delen van de wereld (bijvoorbeeld in het Verre Oosten) schijnt dat percentage veel lager te liggen.
Als echter een vrouw uit het Verre Oosten naar de USA emigreert heeft zij na verloop van tijd ook een kans van 1 op 10 op het krijgen van borstkanker.
Waarschijnlijk zorgt de westerse leefwijze dus voor dat hoge percentage.
Voor zover mij bekend is nog niet bekend wát dan in die westerse leefwijze zorgt voor een hoger risico op borstkanker in vergelijking met bijvoorbeeld het Verre Oosten.
Groetjes, Ria
Ria Schreef:
——————————————————-
> Volgens mij ligt dat percentage zelfs nóg
> hoger: 1 op de 10 vrouwen krijgt in de westerse
> wereld borstkanker. Schrikbarend hoog vind ik dat.
>
> In andere delen van de wereld (bijvoorbeeld in het
> Verre Oosten) schijnt dat percentage veel lager te
> liggen.
> Als echter een vrouw uit het Verre Oosten naar de
> USA emigreert heeft zij na verloop van tijd ook
> een kans van 1 op 10 op het krijgen van
> borstkanker.
> Waarschijnlijk zorgt de westerse leefwijze dus
> voor dat hoge percentage.
>
> Voor zover mij bekend is nog niet bekend
> wát dan in die westerse leefwijze zorgt
> voor een hoger risico op borstkanker in
> vergelijking met bijvoorbeeld het Verre Oosten.
>
> Groetjes, Ria
Dat komt met name omdat oosterse vrouwen normaal geen dierenmelk drinken hier in het westen doen ze dat wel . ook wordt er de laatste jaren melk geconsumeerd in het verre oosten en daar neemt nu het aantal borstkanker gevallen sterk toe. evenals borontkalking, dat komt het meest voor in landen waar melk wordt geconsumeerd. moedermelk is voor baby,s koemelk voor kalfjes zie , www.zuivelofline.nl, www.veganisme.org, www.plantaardigmaandag.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?