hallo
In juni 2001 ontdekte ze bij mijn moeder een tumor in haar nier ,de doktoren waren allemaal erg optimistisch want ze was er op tijd bij en het was niet uitgezaaid.
De nier werd verwijderd en alles zou goed komen dachten we,in mei 2002 kreeg mijn moeder heel veel pijn in haar heup,we dachten eerst dat het vanuit haar rug kwam maar nee hoor er zat een tumor vast aan haar bekken en ook zaten er op haar longen allemaal uitzaaiingen.Ik was helemaal kapot van dit nieuws,maar er was nog hoop met chemo konden ze het behandelen.Op dit moment gaat het redelijk goed met haar de plekken op haar longen zijn bijna weg alleen heeft ze sinds een paar weken weer pijn in haar heup , volgens de artsen kan het niet zo zijn dat de tumor in haar bekken weer aan het groeien is maar eigenlijk vertrouw ik geen dokter meer . ik ben dooodsbenauwd dat het weer kan groeien en wat dan weer een chemo kuur ??????. Is er misschien iemand die ook zoiets heeft meegemaakt of zijn er mensen die nog lang geleefd hebben met uitzaaiingen?
Graag zou ik dit willen horen