je bent nooit alleen

• dennis

waarneer je je k-t voelt en denkt ik zie het niet meer zitten of denkt

ik sta er alleen voor denk eens aan het liedje van R.E.M. everybody hurts

dan zegt de tekst weer genoeg voor mij altans wel al is er niemand om je heen

er is altijd iemand die aan je denk of een hand op je schouder legd al is deze persoon er niet meer

ik hoop dat jullie er wat aan hebben

dennis

• karin

Je bent nooit alleen kerel. En vooral op deze pagina kun je echt heel veel warmte ontvangen en er zijn heel veel mensen die ook met je mee voelen en ook weten wat je voelt. Hopelijk heb je ook in werkelijkheid mensen om je heen, die je die aandacht kunnen geven. Heel veel sterkte.

www.binnenste-buiten.com is mijn site, eigenlijk een winkeltje, waar je dingetjes kunt kopen met een symbolische betekenis, juist voor mensen die iets extra's nodig hebben. Liefs karin.

• karin

Ik heb een zonnestraaltje voor je geplaatst. op onze site.

www.binnenste-buiten.com

• dennis

bedankt voor je zonnestraal karin (erg warm)

ik sta er niet alleen voor familie vrienden kennisen en mensen die ik niet eens ken

sturen een kaart of bellen wat dat betreft bof ik met de mensen om mij en mijn

gezin heen

dennis

• charles huyben

Hoi Dennis

Ik hoorde het nummer voor het eerst , toen we jaren terug op Malta op vakantie waren, en svonds in de bar werd het nummer ook grijs gedraaid , en we konden er zo lekker op buikwalsen marian en ik .

we hebben ook eencd van REM, met uiteaaard dit nummer .

Maar ik draai ook graag U2, Pink Floyd, Queen, en nederlands talig , als het maar stuwende muziek is , het helpt iderdaad.

bye bye charles

• Huizekruize

Ik wens je veel geluk toe!

Alle beetjes helpen maar helaas moet je het helemaal alleen maken…

Veel sterkte !!

• heidi

Ik luister ook graag naar muziek als ik me zo voel, ik luistr graag naar het nummer van Acda en de Munnik, Ren Lenny Ren,en kijk dan naar buiten en hoop dat het dan een beetje waait zodat ik weet dat hij (mijn vader) bij mij in de buurt is.