wie kan ons informatie geven.

• jeanet

Beste mensen,

Mijn moeder heeft ongeveer 3 weken geleden te horen gekregen dat ze kanker heeft. Ze ging naar het ziekenhuis omdat ze vocht in haar buik had. Daar kwamen ze erachter dat mijn moeder typische A cellen heeft. Ze heeft kanker aan het einde van de slokdarm en aan het begin van de maag, door het vocht in de buik heeft de A cel haar buikvlies aangetast. Inmiddels is voor de tweede keer mijn moeder haar buik leeg gehaald, er kwam wederom zo'n 8 liter vocht uit. Er zijn geen behandelingen tegen deze vorm van kanker, dit omdat je de buikvlies niet kan bestralen of verwijderen. Mijn moeder wil graag weten wat het verloop van haar ziekte zal zijn, ze kan al bijna niets meer eten en ook drinken gaat moeizaam. Ze wordt ook mager. Waar moet mijn moeder rekening mee houden, met veel pijn of nog misselijker. Wij weten het niet, kan iemand ons hierover informeren.

Alvast bedankt Jeanet.

• MarjonMoussa

Allereerst vind ik het heelerg voor jullie dat je dit pas te horen hebt gehad en dat het nu alzo erg is.Waarom geen advies aan de behandelend arts gevraagt?Ik heb hier wel ervaring mee met mijn vader die verleden jaar is overleden maar ik zou je eerst aanraden om de behandelend arts te spreken te vragen die is arts en ik praat uit ervaring .Als je toch wat wilhoren dan geef ik je graag antwoord heel veel sterkte gewenst Marjon

• jeanet

Beste Marjon

Bedankt voor je lieve reactie, we hebben ook met de behandelend arts gesproken die heeft ons wel wat informatie gegeven maar hij is ook voorzichtig. Graag willen we jou ervaring horen. Alvast bedankt voor de moeite. Jeanette

• MarjonMoussa

Beste Jeanet Hoe gaat het nu met je moeder allereerst wat had de arts jullie verteld dat zou ikgraag horen

Groetjes Marjon