voor niks geopereerd????

• Jolanda T.

hallo allemaal, ik wil jullie allereerst een fijne kerst toewensen. Ik heb een vraagje, ik ben in juni geopereerd aan beide borsten, omdat ze dachten dat het iets enstigs zou zijn, gelukkig liep het goed met me af. Ze hebben mij eerst geopereerd en twee weken later pas te horen gekregen dat het gelukkig goed was. Nu hoor ik dat je in het Antony van Leeuwenhoek ziekenhuis naar een speciaal spreekuur kint , waar eerst een foto, en dan een punctie wordt gedaan en je diezelfde dag nog hoort wat het is, er wat ze eraan gaan doen./ Als dit bij mij was gebeurt, had ik niet twee weken in onrust geleefd, wat ik echt verschikkelijk vond, en had ik geen nare operatie hoeven ondergaan. Nu moet er nog een herstel operatie volgen omdat de lidtekens heel lelijk zijn en mijn borsten gigantisch a-semetrisch. Nu is mijn vraag wie heeft zo'n zelfde dag ondergaan en hoe is dit bij jullie ervaren? Groetjes Jolanda T.

• Judith

Jammer van je negatieve ervaring. Vele ziekenhuizen, ook niet-kankerziekenhuizen, kennen zogenaamde “mamma-poli's”, waar je ‘s morgens binnen komt, alle onderzoeken ondergaat en ’s avonds alles bekend is.

Erg jammer voor je, dat het bij jou anders gegaan is.