Geachte lezer,
Zoals de titel doet vermoeden heb ik een serieuze proefpersoon nodig voor een serieuze proef om de werking van het immuun systeem te versterken.
De proef is 100% non invasief dwz.
De proef is een experiment waar geen medicijnen of enigerlei andere inwendig te gebruiken produkten aan te pas komen.
U mag uw normale medicijnen gewoon door blijven slikken gedurende het experiment.
Er komt geen straling of elektriciteit bij de proef voor.
De patient:
-Weegt liefst 70 kg of minder (dat heeft te maken met de capaciteit van de machine).
-Houd veel van slapen. (Je moet een paar dagen in liggende houding doorbrengen en slapend is dat makkelijker uit te houden.
-Vertoont reeds aids verschijnselen. Misschien een reeds kritieke patient.
-komt het liefst uit de omgeving Huizen NH.
-Heeft een kamer 3x3 meter ter beschikking voor de uitvoering van het experiment. zodoende kan het in huiselijke sfeer gebeuren, met bv eigen stereo installatie etc voor tijddoorbrenging.
Ik bekijk de mens niet vanuit chemisch perspektief, maar vanuit natuurkundig oogpunt. Dat maakt de proef die ik uit zal voeren vanuit het medisch standpunt alternatief.
Ik zou het experiment nochtans niet minder, doch als meer wetenschappelijk willen aanmerken dan de meeste gevestigde ook medische praktijken, omdat er van te voren een daadwerkelijke natuurkundige theorie is, compleet met berekeningen. Gebaseerd hierop heb ik een machine geconstrueerd.
Van te voren staat vast dat het ofwel 100% werkt of 100% niet werkt omdat het een principe betreft. Het moet echter wel eerst getest worden.
Helaas kan ik de theorie op dit moment niet prijsgeven, U begrijpt wel waarom.
Ik ben verder bereid met uw arts een discussie aan te gaan. Hij mag sceptisch zijn maar voorwaarde is wel dat die arts in beginsel open moet staan voor iets dat eigenlijk wel ver van zijn specialiteit afstaat.
Ik raad aan om de abstract.pdf link te volgende op de onderstaandee pagina om te begrijpen hoe ik bij dit experiment ben gekomen.
http://www.geocities.com/laurensdelange
dank voor uw reaktie
Verder.
mailto:laurensdelange@yahoo.com
Schrijf gewoon naar mijn e-mail als hierboven weergegeven, mocht u interesse hebben.
Eerst komt eerst maalt.