Een knuffel aan iedereen.

• Nady

Ik wil iedereen een knuffel geven die iemand verloren heeft of die nu door een moeilijke periode gaan.

Ik hoop dat 2003 veel troost en gezondheid en mogen brengen.Voor diegenen die nog vechten tegen de ziekte, veel beterschap en sterkte.

Ik hoop ook dat mijn onlangs overleden pa in vrede in de hemel kerstmis zal vieren.

Lieve groetjes,

Nady, nadyvosca@hotmail.com

• Mandy W

Lieve Nady

Maar jij krijgt ook van mij een hele dikke knuffel hoor ! Want jij verdient het zeker te weten ook dus bij deze BIG HUG

Kussss Mandy

• wil

LIEVE NADY

ook voor jou een helle dikke knuffel. en voor al die andere mensen die een dierbaar iemand hebben verloren.

en voor de mensen die nu vechten tegen deze oneerlijke ziekte wil ik zeggen .

heel veel sterkte en een knuffel van wil..

• Yvonne Bosman

Ja, voor iedereen een dikke knufffffffffffff terug!

LieffsYvonne

• karin

nady van mij ontvang je ook een omhelzing, een paar armen om je heen

een luisterend oor, een beetje aandacht, daar zijn we toch voor

we geven je raad en leven met elkaar mee

want zorgen dragen gaat beter met z'n twee

een gezond 2003 en ondanks het gemis hele fijne feestdagen

liefs karin

• Nady

Dank U wel lieve mensen,

Ik mis mijn vake heel erg, ik hoop dat het ooit beter zal worden, hij was z'n prachtkerel.

Nady

• wil

lieve nady.

is ook heel begrijpelijk dat jij je pa mistmaar lieverd je moet er door heen .

en ik weet zeker dat jou dat lukt . het is moeinlijk hoor maar je kan het .

ik dacht ook dat ik het niet kon maar nu 10 maanden verder ben ik op de goedeweg . ik mis mijn mannetje ook heel erg en nu met deze dagen zeker. zijn woorden van vorig jaar spoken heel veel door mijn hoofd .ZAL DIT MIJN LAATSTE KERST ZIJN WIL.

en het werd zijn laatste kerst denk er veel aan terug . en zo zijn er 1000 dingen en herineringen die achter blijfen in mijn hard is ron er bij .

maar we moeten er door he samen met al die mensen hier komen wij er wel weet ik zeker .

kusje van WIL.

wij zijn toch op de wereld om elkaar tehelpen niet waar.

• Nady

Beste Wil,

Op mijn verjaardag lag mijn pa in de kliniek en om

00u05 belde hij me thuis op om me een gelukkige verjaardag te wensen hij wou de eerste zijn.Dat doet plezier om aan terug te denken en tegelijkertijd zeer veel pijn omdat ik dan denk met wat voor gevoel moet die mens daar eenzaam in de kliniek gelegen hebben, dat hij op zo'n moment toch aan mij denkt.

Bedankt voor uw woorden van troost Wil, al de mensen hier helpen elkaar inderdaad, heb erzelf al veel aan gehad.

Groetjes, Nady

• wil

lieve nady.

ik weet zeker dat je pa op je neer kijkt en trots op je is .

voor jou zal het een fijn gevoel zijn dat je pa je als eerste heeft gebeld met je verjaardag . nu voeld dat heel goed en zo zullen er meer dingen zijn die je in gedachten komen ..ook is het heel normaal dat je zecht dat je vader zich mischien wel eenzaam heeft gevoeld in het ziekenhuis hoord er ook bij .

en weetje er staat geen tijd voor hoor om je verdriet teverwerken laat het gewoon gaan als het komt zal je later goed doen geeft toch wel wat verlichting tranen hou je niet tegen om het verlies van een dierbaar persoon.

en al die mensen hier begrijpen elkaar en dat doet goed.

als je er behoefte toe voeld mag je me ook mailen nady .

gr en knuf van wil.