afgesloten

• heidi

Afgelopen weekend hebben we het as van mijn vader die overleden is uitgestrooid. Samen met zijn familie en goede vrienden zijn we heengegaan naar de plek die hij zelf heeft gekozen. We hebben een hele gezellige middag en avond gehad, met een kleine club zijn we nog wat gaan eten en hebben gelachen.

We hebben dit nu afgesloten en gaan verder met ons leven, al is het moeilijk en missen we hem iedere dag!

• wil

hallo heidi.

fijn dat het zo goed is verlopen en het missen dat blijft hoor .

groetjes wil

• Jacqueline

Hoi Heidi

Heel mooi dat jullie dit met een select gezelschap goed hebben kunnen afronden. Zo zie je dat een lach en een traan heel dicht bij elkaar liggen. Wij hebben dat in april ook gehad met het as van mijn schoonvader. De directe familie was erbij en dat heeft ons heel goed gedaan. Ik heb bij het crematorium ook nog wat as achter laten houden en dat hebben ze voor mij in een ring geplaatst. Zo draag ik hem nog elke dag bij me…Vergeten doe je hem nooit……

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in de komende tijd…

groetjes

Jacqueline

• karin

Hallo Heidi,

Fijn is dat hè om dat op je eigen manier af te sluiten, met de mensen om je heen die je dierbaar zijn. Dan kun je ook doen wat je wilt ook al is dat lachen en gezelligheid. Niemand die daar dan een oordeel over veld. Dat geeft dan een goed gevoel en je kunt dan altijd met een glimlach terug denken aan die bewuste dag.

Ook al zal het missen niet minder pijn doen. Vooral in de tijd die voor je ligt.

Misschien is het een idee om een doos of kistje te zoeken, waar je allerlei spulletjes van je vader in op bewaart, waar je later samen met je kindje in kunt gaan kijken. Persoonlijk heb ik dat al eens gedaan en dat is zeer goed bevallen.(Ook heb ik zelf meerdere van die dozen en het is dan heel fijn om zo nu en dan de dingen weer in de hand te nemen en eraan te snuffelen en herinneren)

Verder wens ik je heel veel sterkte ook voor de komende feestdagen en het nieuwe jaar. liefs Karin.