leukemie

• thea

ik ben een vrouw van 52 jaar en heb in het jaar 1999 december acute leukemie gehad (aml) . ik had c.q. heb een volledige remisie .

na 2 chemo kuren moest ik stoppen i.v.m. trombose(s).

graag zou ik willen weten of er mensen zijn die na de kuren ook zo veel last hebben van spierpijnen en pijn in de benen.

• noortje mepschen

hallo ik ben noortje en mijn neef heeft ook acute leukemie en heeft van zijn broer beenmerg gekregen eerst ging het goed maar hij werd heel ziek van de gemokuren en nu gaat het wel weer wat beter maar hij heeft veel tegenslagen gehad ik hoop dat hij weer helemaal hersteld want hij heeft zijn hele leven nog voor zich en zijn kinderen zijn ook nog zo jong en die moet hij ook op kunnen zien groeien vind ik altans en mijn oma''s zijn ook aan kanker overleden en een achternicht maar niet allemaal aan leukemie maar aan eierstokkanker en aan borstkanker nou ik hoop dat dit voldoende is wat ik heb kunnen schrijven

groetjes +kusjes noortje

• cindy

hallo allemaal

ik ben cindy en ben nou 20 jaar. Het is nou precies veertien jaar geleden dat bij mijn leukemie (all) werd gecontateerd. In die tijd was er nog veel minder bekend gelukkig door de jaren heen zijn de mensen veel wijzer geworden in die tijd heb ik een exprimentele chemokuur gehad, met nog vijf mensen in nederland. Het was allemaal echt ontzettend zwaar. Maar heb het gelukkig wel gehaald, en daar ben ik nu nog iedereen heel erg dankbaar voor. Ik wil bij deze iedereen die nou in zo"n rot tijd zit heel veel sterkte wensen en als iemand dit lees die toevallig ook veertien jaar geleden in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen heeft gelegen, hoor ik graag van je heel veel liefs Cindy