Hallo Yvonne,
Helaas heb ik de documentaire niet gezien.
Weet je nog bij welke omroep die uitgezonden is en hoe laat ongeveer? Misschien is er een herhaling en kan ik alsnog kijken.
Zoals hiervoor al gezegd: Tara Singh Varma heeft geen kanker gehad. Neemt niet weg dat ze heel erg ziek was, en misschien nog wel is: ze had een ernstige psychische aandoening waardoor ze dácht dat ze kanker had.
Als kankerpatiënt was ik ook geshockeerd toen ik hoorde dat ze toch geen kanker had terwijl ze hierover toch diverse berichten verspreid had. Toen ik echter hoorde dat ze een ernstige psychische aandoening had waardoor ze haar kankerverhaal de wereld in hielp had ik echter alleen nog maar met haar te doen.
Op tv (in een interview met Paul Witteman), geruime tijd geleden al, heeft ze echter haar oprechte excuses aangeboden aan alle kankerpatiënten. Dat vond ik zeer moedig van haar, vooral omdat ze zelf nog erg ziek was op dat moment.
Ik hoop dat n.a.v. dit topic geen nare discussie ontstaat over Tara Singh Varma.
Kanker hebben is erg naar, maar wat zij heeft is ook heel naar.
Laten we allen haar excuses accepteren en dit onderwerp verder laten rusten. En laten we hopen dat ze snel weer helemaal beter is.
En Yvonne, ik ben blij dat het met jou weer een stuk beter gaat! Hopelijk blijft dat zo.
Groetjes, Ria