weten jullie iets?

• iemand

hallo,

ik heb een vraagje. ik maak me altijd erg veel zorgen als ik ergens een pijntje voel (beetje hypochonder). Nou heb ik sinds drie weken last van zeurende pijn bij mijn linker borst. Ben hiervoor naar dokter geweest. Zei dat het spieren waren. Later heb ik ook diezelfde pijn gekregen onder mijn oksel en nu heb ik pijn in mijn bovenrug. Weten jullie misschien of dit iets te maken heeft met kanker??? Jullie zouden me erg helpen als je reageert. Die pijn in mijn rug zou natuurlijk ook spanning kunnen zijn, want ik maak me al 3 weken lang zorgen, maar ja.

bedankt

• Angelique

hoi onbekende ik zou als ik jou was een verwijs vragen aan de dokter voor de fysio , ik had namelijk een soort gelijk probleem ik had pijn in mijn rug en nek en rechter arm ik was ook bang dat ik longkanker of zoiets zou hebben als ik jou zo hoor denk ik dat je gewoon gespannen spieren heb omdat je je te druk maakt dat had ik namelijk ook het is het proberen waard je moet niet meteen het ergste denken

veel succes ermee

• Annie

Hallo,

Ik heb ook een tijd geleden dezelfde klacht gehad. Overal geweest, huisarts, fysio,

ziekenhuis, ja ik heb zelfs na alternatieve geneeswijzen gezocht. Niets hielp. Later kreeg ik ook veel last mijn nek. Toen bleek dat mijn borsten gewoon te zwaar waren voor mijn (tengere) lichaam. Ik heb daarop een borstverkleining laten uitvoeren (van cup DD naar een kleine C) en het probleem was opgelost. Nergens last meer van.

Ik wens je veel sterkte met je probleem.

Annie

• Hester

Hallo iemand,

Ik heb 6 jaar geleden ook zo'n pijn gehad in mijn linkerborst. Ik heb mij laten doorverwijzen naar het ziekenhuis en daar hebben ze een mamografie gemaakt. Ik had ontstoken melkklieren, maar de oorzaak daarvan bleek te liggen in de anticonceptiepil die ik slikte (ik kreeg toen de diana 35 pil) en die bleek ik eigenlijk niet langer te mogen slikken dan 3 jaar. Dus misschien (als je de pil gebruikt) is het een mogenlijkheid om eens over te stappen op een andere. Misschien is de hormoonsamenstelling hiervan voor jouw lijf niet zo goed.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Groetjes Hester

• Bertyrus

zijn gewoon spieren