Borstkanker

• Mirte

Hoi,

mijn vraag over borstkanker is:kan je voelen of iets echt een knobbeltje of gewoon een spier/vetbultje is?Is ‘t gevoelig, wordt ’t binnen een paar weken groter?

Kan iemand me er wat meer over vertellen.Want ik voelde vanmorgen dus iets (knobbeltje)van ongeveer n halve cm, niet gevoelig,kan dat wat zijn?

Alvast ontzettend bedankt!!!

• marielle

kankerknobbeltjes zijn vaak moeilijk herkenbaar voor de “leek” en zelfs de arts weet vaak niet zeker wat het is. Dus alsje iets hebt waarover je twijfelt, ga dan naar jehuisarts, als hij niet met zekerheid kan zeggen dat het nix is, dan stuurt hij je wel door voor een echo/foto

dat het niet gevoelig is dat wil nix zeggen,

maar ga gewoon ff naar de huisarts, dan weet je gelijk wat meer.. en ben je gerustgesteld.

gr Marielle

• diana

hoi

ik vind het heel erg voor u.ik wil zeggen dat ik niks weet over kanker. maar ik leef wel met u mee hoor. veel sterkte, ik hoop dat ze het kunnen genezen.

xxxx diana bossaert

12 jaar

• dike

als je hart je ingeeft dat het niet goed is ga dan naar je huisarts a.u.b.! ik kan het weten ben net klaar met kuren en ben heel positief en dat moet jij ook zijn ook al is het moeilijk om een eerste stap te zetten. beter te vroeg als te laat!

ik ben aan het opknappen door positief te blijven denken.sterkte he!marielle schreef:

>

> kankerknobbeltjes zijn vaak moeilijk herkenbaar voor de

> “leek” en zelfs de arts weet vaak niet zeker wat het is. Dus

> alsje iets hebt waarover je twijfelt, ga dan naar jehuisarts,

> als hij niet met zekerheid kan zeggen dat het nix is, dan

> stuurt hij je wel door voor een echo/foto

> dat het niet gevoelig is dat wil nix zeggen,

> maar ga gewoon ff naar de huisarts, dan weet je gelijk wat

> meer.. en ben je gerustgesteld.

>

> gr Marielle

• Bertyrus