verjaardag

• heidi

Morgen ben ik jarig, ik word 30. De eerste verjaardag na zijn overlijden is de mijne.

Ik zal hem missen! Hij deed altijd van die grappige dingen, en stuurde altijd kaarten die echt alleen van hem konden zijn.

Alle eerste speciale dagen zullen niet leuk zijn, maar mijn verjaardag is tevens een eerste dag waarop we er met zijn allen aan denken, hij is nu 3 maanden dood.

Wilde ik gewoon even kwijt, niet iedereen zal er bij stil staan en vieren mijn 30e verjaardag zoals velen deze mijlplaal vieren. En ik vier het ook, met alles erop en eraan maar toch is het een raar idee!

Groetjes Heidi

• Bauke

Hoi Heidi,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik begrijp de gemengde gevoelens. Ik denk dat het goed is om met diegenen, die wel beseffen wat voor dag dit voor jou is, stil te staan bij het overlijden van jouw dierbare, nog maar drei maanden geleden.

Zelf ben ik anderhalf jaar geleden geholpen aan een tumor in mijn mond- en keelholte. Hopelijk ben ik nog steeds kankervrij, maar een aantal lotgenoten heb ik toch verloren.Daarom stond ik op mijn verjaardag (en ook daarna) even stil bij hun overlijden en denk ik bij mezelf: wat een geluk dat ik er nog wel bent! In het begin met iets van een schuldgevoel, maar tegenwoordig is dat minder. Mijn dood zou aan de dood van mijn kankervrienden niets veranderen.

Ik hoop niet dat ik je hiermee niet versomberd heb, want de bedoeloing was alleen maar om je ondanks de nare omstandigheden een fijne verjaardag toe te wensen.

Groetjes,

Bauke

• heidi

Dank je wel.

Ik heb een gezellige dag gehad., Mijn zusje bracht de urn mee, hij heeft 4 weken bij haar gestaan en zal nu 4 weken bij mij zijn, dan strooien we hem uit.

Was hij er toch een beetje bij!

Groetjes en sterkte met alles

Heidi

• Yvonne Bosman

Lieve Heidi, Beter laat dan nooit, maar gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik heb pas mijn verjaardag op 1 november gevierd zonder mijn man Gerard die onlangs is overleden op 29 mei 2002.

Ik wilde helemaal geen verjaardag vieren en zo. Niks wil i k.

Toch heb ik h et gevierd en dat zou hij ook gewild h ebben. Ik werd aardig verwend en familie en vrienden kwamen bij me en mijn nieuwe vriend. Ja, ik heb een vriend! Na 29 mei 2002 zat ik 4 maanden echt in de put tot WIm in miijnl even kwam!

Hij is ook goede vriend van Gerard.

Het gaat goed met mij en ik moet verder gaan. Gerard zal voor eeuwig in mijn hart dragen en daar komen er niemand tussen. Ik moet hem h erinnern toen hij nog alles kon, dat heeft h ij mij gezegd.

Het leven is hard, maar na regen komt zonnenschijn.

Liefs van Yvonne

• Heidi

Wat leuk voor je dat je een nwe vriend heb, ben je niet zo alleen en zie je het leven waarschijnijk zonniger in!

Maar een eerste verjaardag, kerst, zijn verjaardag en sterfdag zijn de moeilijkste!

Groetjes Heidi

• sabrina

hoi ik ben sabrina en ben 14 jaar en ik ben mijn opa al een paar jaar kwijt en dat gebeurde in de maand waarin ik jarig was maar ik moest gewoon mijn verjaardag vieren. ik weet dus hoe u zich voelt en nog gecondoleerd. heel veel sterkte